308 hotels beschikbaar om te boeken in mei
Kortingen op de hotels in Malé tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Dynamiek van hotelprijzen
- 121 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 60.5 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Goedkope hotels in Malé
-
Marble Hotel
Kanba aisa rani higun, Maafannuvan 84 $ -
Kaani Lodge
Kaani Goalhi, Henveiruvan 49 $ -
Ui Inn
Lot No 10572, Malévan 35 $
-
Coral Hotel and Spa
Maafannu, Maafannuvan 57 $ -
Dace
M. Naainfaruge, Jahaamuguri Goalh, Maafa...van 31 $ -
House Clover
Ma. Anaarkalee Sheed KTM Hingun Male' Re...van 71 $
Antwoorden op vragen over hotels in Malé
Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?
De borgsom in de hotels in Malé wordt zelden in rekening gebracht. Dit is het voorrecht van de appartementen, waar bij het inchecken het bedrag op de bankkaart van de gast wordt bevroren in geval van compensatie voor beschadigde eigendommen of als de kamer niet 100% is betaald.
Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?
Op onze site worden de verblijfskosten in Malé aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat je hebt opgegeven tijdens het zoeken. Houd er ook rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten, bijvoorbeeld accommodatie met een huisdier, het plaatsen van een extra bed, SPA-procedures, enz.
Kan ik 2 kamers tegelijk boeken?
Nee, er kan slechts 1 kamer geboekt worden voor 1 persoon. Bij bestelling van meerdere kamers dient u de gegevens op te geven van de personen die er gaan wonen.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief dat tegen lage kosten en vooruitbetaald wordt geboekt. In geval van weigering om in te checken, wordt de vooruitbetaling niet gerestitueerd.
Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?
Accommodatietypes zijn als volgt: Single - een eenpersoonskamer, of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin - een tweepersoonskamer, maar met twee eenpersoonsbedden. Triple - een driepersoonskamer waarin er ofwel drie eenpersoonsbedden zijn of een tweepersoonsbed in combinatie met een eenpersoonsbed. In tegenstelling tot de DBL+EXB accommodatie is er een stationaire derde slaapgelegenheid Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met luxe inrichting en interieur. Suite - een kamer met twee kamers met hoog comfort. Junior Suite - een semi-luxe met verbeterde indeling. Senior Suite - een suite met een slaapkamer en een woonkamer. Executive Suite - een kamer met twee slaapkamers.
Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?
Vul in het geopende venster de zoekparameters in: land, stad, datums en andere wensen. De service van Hotelhunter geeft u relevante aanbiedingen met een indicatie van de kosten, waaruit u kunt kiezen wat bij u past. Hotelhunter zal u doorverwijzen naar de boekingssite met de aanbieding waarin u geïnteresseerd bent Malé: Boeking, Agoda, Expedia, etc. Volg de verdere instructies op de website om uw boeking te voltooien.
Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?
Op de officiële websites van hotels wordt meestal de basisprijs aangeboden, terwijl in hotelboekingssystemen (Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.) er bijna altijd speciale aanbiedingen en kortingen zijn. En aangezien Hotelhunter prijzen in alle hotelboekingssystemen tegelijk vindt en vergelijkt, rekening houdend met promotie- en kortingsaanbiedingen, kunnen de prijzen hier lager zijn dan op de officiële websites van hotels.
Wat is het verschil tussen een luxe en een suite?
De luxe is duurder, omdat het een groter gebied en een handiger indeling heeft, maar elk hotel kan extra nuances hebben.
Hoe geld besparen op een hotel?
Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in Malé boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.
Annuleringsvoorwaarden voor boekingen
Gratis annuleren is in veel gevallen mogelijk, behalve bij niet-restitueerbare boekingen. U kunt uw boeking in Malé tot 24 uur voor het inchecken kosteloos annuleren. Er zijn mogelijkheden met de mogelijkheid tot gratis annuleren op de dag van inchecken 1 uur voor de inchecktijd. Annuleringsboetes komen vaak voor als u een kamer boekt met grote korting of in het hoogseizoen. Om problemen bij het boeken te voorkomen, leest u de annuleringsvoorwaarden door op de knop "Annuleringsvoorwaarden" te klikken.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.