Hotels in Maldiven

Ongelooflijke deals voor hotels in Maldiven. Reserveer online vanaf 17 $ per dag. Speciale kortingen tot 70%.

Populaire steden in Maldiven

Plan uw reis van tevoren in Maldiven - bekijk de populairste toeristische bestemmingen. Wij helpen u de beste accommodatie in Maldiven te vinden tegen de meest aantrekkelijke prijs. Er zijn meer dan 1292 hotels op onze website en in het voorjaar 2024.

Hoe kies je een goede accommodatie in Maldiven

Bekijk onze excursies in andere landen: Sri Lanka, India, Seychellen, Oman, Thailand, Nepal, Myanmar (Birma), Verenigde Arabische Emiraten, Bhutan, Mauritius

FAQ (veelgestelde vragen)

Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?

Allereerst moet u de stad aangeven waar u het hotel wilt boeken, evenals de in- en uitcheckdatums, het aantal gasten. De dienst toont actuele aanbiedingen met een prijsindicatie. Uit de lijst met hotels die verschijnt, moet u de juiste optie kiezen. Nadat je het hebt geselecteerd, zal het systeem je doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Maldiven. Daar moet u het kamertype selecteren en alle gegevens invullen om te reserveren. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.

Kan ik mijn boeking annuleren?

In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Maldiven zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw reservering in het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.

Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?

Als het hotel een lage bezetting heeft, is "late checkout" mogelijk. Bij sommige hotels in Maldiven is het gratis tot 14:00 uur. Soms voor een bijbetaling van 20-50% van het dagtarief. De hoogte van het bedrag en de mogelijkheid tot late check-out dienen vooraf met de beheerder te worden afgesproken. Vroeg inchecken is ook mogelijk onder vergelijkbare voorwaarden.

Niet-restitueerbaar tarief

Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Maldiven.

Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?

Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden. Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed. Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met meer comfort. Suite is een tweekamersuite met superieur comfort. Junior Suite - een superior kamer. Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer). Executive Suite - een suite met twee slaapkamers. King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.

Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?

De klant kan slechts één kamer voor één naam boeken. Als het nodig is om meerdere kamers te boeken, geeft de applicatie de namen aan van de mensen die daar zullen wonen.

Moet ik een borg achterlaten als de kamer al betaald is?

De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen. Veel hotels in Maldiven hebben een andere praktijk: de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)

Wat is inbegrepen in de boekingsprijs?

De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.

Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?

De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, vindt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën.

Hoe lang wacht het hotel op de gast na het uitchecken?

Afhankelijk van het hotel dat u heeft gekozen, is dit meestal vóór 00:00 uur op de dag van aankomst in Maldiven, tenzij u een andere aankomsttijd heeft opgegeven. De incheckvoorwaarden worden altijd aangegeven in het stadium van de boeking, we raden u aan om deze in detail te lezen voordat u een betaling doet.

Zijn de verblijfskosten aangegeven voor de hele kamer of voor 1 persoon?

Op onze site worden de verblijfskosten in Maldiven aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat je hebt opgegeven tijdens het zoeken. Houd er ook rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten, bijvoorbeeld accommodatie met een huisdier, het plaatsen van een extra bed, SPA-procedures, enz.

Is het mogelijk om zelf een vloer te kiezen?

Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.

Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?

Hotelhunter is een hotelaggregator. We vinden en vergelijken prijzen in alle boekingssystemen tegelijk, ook met de officiële prijs op de website van het hotel. En eerst laten we je de meest aantrekkelijke kortingsaanbieding zien. Via ons systeem kunt u tot 70% besparen op hotelboekingen in Maldiven.

Waarom zijn 5*-hotels in verschillende landen anders?

Omdat de procedure voor het toekennen van sterren aan hotels wordt geregeld door de hotelnorm, die in 1989 werd uitgegeven. Sindsdien is de levensstandaard enorm toegenomen en de punten van deze norm die in het verleden als luxe konden worden aangemerkt, zijn dat tegenwoordig niet meer.. Om deze reden kan een 5* hotel de kwaliteit van de dienstverlening soms evenaren aan hotels met minder sterren. Ook kan het Ministerie van Toerisme in een aantal landen de sterrenstatus toekennen op basis van nationale normen.

Welke documenten zijn vereist bij het inchecken?

Het is verplicht om een paspoort of ander identiteitsbewijs, boekingsbevestiging of betaling voor de kamer te tonen. Voor minderjarigen is een geboorteakte vereist.

Waarom zou je hotels in Maldiven boeken via Hotelhunter?

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App