625 hotels beschikbaar om te boeken in mei
Kortingen op de hotels in Tanah Rata tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Dynamiek van hotelprijzen
- 119 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 59.5 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden
- Malacca 2227 hotels
- Johor Bahru 2165 hotels
- Kota Kinabalu 1602 hotels
- George Town 1411 hotels
- Ipoh 943 hotels
- Shah Alam 772 hotels
- Kuching 497 hotels
- Kuala Terengganu 381 hotels
- Klang 232 hotels
- Maleisisch schiereiland 19821 hotels
- Selangor 5249 hotels
- Oost-Maleisië 3221 hotels
- Borneo 3214 hotels
- Penang 2869 hotels
- Penang 2548 hotels
- Malakka 2485 hotels
- Pahang 2075 hotels
- Perak 2006 hotels
- Kedah 1615 hotels
- Langkawi 1064 hotels
- Sarawak 942 hotels
- Cameron Highlands 839 hotels
- Kelantan 828 hotels
- Negeri Sembilan 795 hotels
- Terengganu 785 hotels
- Kota Bharu 675 hotels
- Putrajaya 668 hotels
- Tanah Rata 625 hotels
- Bayan Lepas 433 hotels
- Pantai Cenang 415 hotels
- Kuah 400 hotels
- Port Dickson 399 hotels
- Kuantan 391 hotels
- Cyberjaya 349 hotels
- Petaling Jaya 263 hotels
- Batu Ferringhi 246 hotels
- Genting Highlands 236 hotels
- Seri Kembangan 236 hotels
- Kampung Padang Masirat 209 hotels
- Bandar Baru Bangi 206 hotels
Veel Gestelde Vragen
Annuleringsvoorwaarden
In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Tanah Rata zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw boeking tijdens het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.
Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?
De klant kan slechts één kamer voor één naam boeken. Als het nodig is om meerdere kamers te boeken, geeft de applicatie de namen aan van de mensen die daar zullen wonen.
Waarom is de prijs per kamer op jullie website lager dan op de officiële website van het hotel?
Hotelhunter is een hotelaggregator. We vinden en vergelijken prijzen in alle boekingssystemen tegelijk, ook met de officiële prijs op de website van het hotel. En eerst laten we je de meest aantrekkelijke kortingsaanbieding zien. Via ons systeem kunt u tot 70% besparen op hotelboekingen in Tanah Rata.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.
Hoe korting krijgen?
De kosten van kamers in hotels zijn direct afhankelijk van de seizoensvraag. Veel hotels in Tanah Rata bieden echter mogelijk boekingskorting in mei 2024. Gebruik de zoekfunctie op onze website om de huidige kortingen en speciale aanbiedingen te zien. Discounthotels worden in de zoekresultaten gemarkeerd met een speciaal bord.
Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?
De luxe is duurder, omdat het een groter gebied en een handiger indeling heeft, maar elk hotel kan extra nuances hebben.
Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?
Op onze website staan de prijzen voor hotels in Tanah Rata aangegeven voor de hele kamer. De prijs voor een tweepersoonskamer betekent de verblijfskosten voor twee personen, de prijs voor een eenpersoonskamer betekent de verblijfskosten voor één persoon. Als u van plan bent een extra bed in de kamer aan te vragen, bijvoorbeeld als u met een kind reist, dient u de beschikbaarheid en kosten van een extra babybed te controleren. Om misverstanden te voorkomen, is het beter om de informatie te verduidelijken door contact op te nemen met het hotel.
Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?
De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen. Veel hotels in Tanah Rata hebben een andere praktijk - de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)
Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?
Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden. Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed. Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met meer comfort. Suite is een tweekamersuite met superieur comfort. Junior Suite - een superior kamer. Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer). Executive Suite - een suite met twee slaapkamers. King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Als het hotel een lage bezetting heeft, is "late checkout" mogelijk. Bij sommige hotels in Tanah Rata is het gratis tot 14:00 uur. Soms voor een bijbetaling van 20-50% van het dagtarief. De hoogte van het bedrag en de mogelijkheid tot late check-out dienen vooraf met de beheerder te worden afgesproken. Vroeg inchecken is ook mogelijk onder vergelijkbare voorwaarden.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief waarbij een kamer tegen de laagste prijs wordt geboekt, maar een vooruitbetaling is vereist, die niet wordt gerestitueerd in geval van annulering.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.
Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?
Allereerst moet u de stad aangeven waar u het hotel wilt boeken, evenals de in- en uitcheckdatums, het aantal gasten. De dienst toont actuele aanbiedingen met een prijsindicatie. Uit de lijst met hotels die verschijnt, moet u de juiste optie kiezen. Nadat je het hebt geselecteerd, zal het systeem je doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Tanah Rata. Daar moet u het kamertype selecteren en alle gegevens invullen om te reserveren. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.