668 hotels beschikbaar om te boeken in mei
Kortingen op de hotels in Putrajaya tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Verandering van de prijzen voor de hotels in Putrajaya per maand
- 127 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 63.5 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden
- Malacca 2227 hotels
- Johor Bahru 2165 hotels
- Kota Kinabalu 1602 hotels
- George Town 1411 hotels
- Ipoh 943 hotels
- Shah Alam 772 hotels
- Kuching 497 hotels
- Kuala Terengganu 381 hotels
- Klang 232 hotels
- Maleisisch schiereiland 19821 hotels
- Selangor 5249 hotels
- Oost-Maleisië 3221 hotels
- Borneo 3214 hotels
- Penang 2869 hotels
- Penang 2548 hotels
- Malakka 2485 hotels
- Pahang 2075 hotels
- Perak 2006 hotels
- Kedah 1615 hotels
- Langkawi 1064 hotels
- Sarawak 942 hotels
- Cameron Highlands 839 hotels
- Kelantan 828 hotels
- Negeri Sembilan 795 hotels
- Terengganu 785 hotels
- Kota Bharu 675 hotels
- Putrajaya 668 hotels
- Tanah Rata 625 hotels
- Bayan Lepas 433 hotels
- Pantai Cenang 415 hotels
- Kuah 400 hotels
- Port Dickson 399 hotels
- Kuantan 391 hotels
- Cyberjaya 349 hotels
- Petaling Jaya 263 hotels
- Batu Ferringhi 246 hotels
- Genting Highlands 236 hotels
- Seri Kembangan 236 hotels
- Kampung Padang Masirat 209 hotels
- Bandar Baru Bangi 206 hotels
Veelgestelde vragen over hotelboekingen in Putrajaya
Meest voorkomende hotelkamercategorieën
Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden. Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed. Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met meer comfort. Suite is een tweekamersuite met superieur comfort. Junior Suite - een superior kamer. Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer). Executive Suite - een suite met twee slaapkamers. King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.
Welke documenten zijn vereist bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief dat tegen lage kosten en vooruitbetaald wordt geboekt. In geval van weigering om in te checken, wordt de vooruitbetaling niet gerestitueerd.
Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?
De luxe is duurder, omdat het een groter gebied en een handiger indeling heeft, maar elk hotel kan extra nuances hebben.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.
Hoe korting krijgen?
Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in Putrajaya boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.
Hoe boek je een hotel in Putrajaya met Hotelhunter?
Allereerst moet u de stad aangeven waar u het hotel wilt boeken, evenals de in- en uitcheckdatums, het aantal gasten. De dienst toont actuele aanbiedingen met een prijsindicatie. Uit de lijst met hotels die verschijnt, moet u de juiste optie kiezen. Nadat je het hebt geselecteerd, zal het systeem je doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Putrajaya. Daar moet u het kamertype selecteren en alle gegevens invullen om te reserveren. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.
Annuleringsvoorwaarden voor boekingen
We proberen altijd de juiste voorwaarden voor onze klanten te vinden. In bijna alle gevallen kunt u uw boeking een dag voor inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er extra aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Er zijn situaties waarin klanten kamers boeken voor de data die ze nodig hebben met een grote korting. In dit geval kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht en moet u een boete betalen Als het hoogseizoen in Putrajaya begint, worden de kamers sneller "opgekocht". Hotels hebben de neiging om de voorwaarden aan te scherpen om de annuleringspercentages te minimaliseren. We raden u aan de annuleringsvoorwaarden te lezen voordat u uw accommodatie boekt tijdens perioden met veel vraag. Alle informatie wordt gepresenteerd in de sectie "Annuleringsbeleid".
Kan ik meerdere kamers boeken op mijn naam?
De klant kan slechts één kamer voor één naam boeken. Als het nodig is om meerdere kamers te boeken, geeft de applicatie de namen aan van de mensen die daar zullen wonen.
Moet ik een borg achterlaten bij het inchecken?
De borgsom in de hotels in Putrajaya wordt zelden in rekening gebracht. Dit is het voorrecht van de appartementen, waar bij het inchecken het bedrag op de bankkaart van de gast wordt bevroren in geval van compensatie voor beschadigde eigendommen of als de kamer niet 100% is betaald.
Staat de prijs per kamer of per persoon op jullie website?
De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.
Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?
Op de officiële websites van hotels wordt meestal de basisprijs aangeboden, terwijl in hotelboekingssystemen (Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.) er bijna altijd speciale aanbiedingen en kortingen zijn. En aangezien Hotelhunter prijzen in alle hotelboekingssystemen tegelijk vindt en vergelijkt, rekening houdend met promotie- en kortingsaanbiedingen, kunnen de prijzen hier lager zijn dan op de officiële websites van hotels.