Hotels in Ooty

Vind je hotel in Ooty. Vergelijk prijzen van alle reissites en bespaar tot 70%.

Weergeven op de kaart
Aantal sterren
4
8
58
45
13
Gastbeoordeling
12
23
31
289
Diensten
35
26
3
8
6
1
12
2
8
Hotelketen
3
Hotelthema
4

865 hotels beschikbaar om te boeken in mei

Kortingen op de hotels in Ooty tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.

Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies

van 67 $
voor 1 nacht
Meer details

Sabol Holidays

Is goed 7.2 246 beoordelingen
  • Parkeren
van 34 $
voor 1 nacht
Meer details

Bouganvilla

Uitstekend 9.0 237 beoordelingen
  • Parkeren
van 55 $
voor 1 nacht
Meer details
van 24 $
voor 1 nacht
Meer details

Kluney Manor

Is goed 7.0 223 beoordelingen
  • Parkeren
van 43 $
voor 1 nacht
Meer details

Berry Hills Resort

Is goed 7.5 212 beoordelingen
van 43 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Vinayaga Inn Ooty

Aangenaam 6.7 212 beoordelingen
  • Parkeren
van 50 $
voor 1 nacht
Meer details
van 17 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Nahar Nilgiris

Is goed 7.0 195 beoordelingen
  • Parkeren
van 46 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Welbeck Residency

Is goed 7.0 188 beoordelingen
  • Parkeren
  • Golfbaan
van 50 $
voor 1 nacht
Meer details
van 85 $
voor 1 nacht
Meer details

WelcomHeritage Ferrnhills Royale Palace

Is goed 7.9 172 beoordelingen
  • Parkeren
  • Luchtverfrissend
  • Tennisbanen
  • Wifi
van 33 $
voor 1 nacht
Meer details
van 43 $
voor 1 nacht
Meer details

The Willow Hill

Zeer goed 8.0 165 beoordelingen
van 26 $
voor 1 nacht
Meer details

The Monarch Ooty

Aangenaam 6.0 160 beoordelingen
  • Zwembad
  • Tennisbanen
  • Keuken
van 83 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Maneck

Geen beoordeling 5.2 150 beoordelingen
van 20 $
voor 1 nacht
Meer details
van 19 $
voor 1 nacht
Meer details
van 28 $
voor 1 nacht
Meer details

Deccan Park Resort

Is goed 7.4 132 beoordelingen
  • Tennisbanen
van 41 $
voor 1 nacht
Meer details

Palve Sugavasam

Aangenaam 6.9 131 beoordelingen
  • Parkeren
van 28 $
voor 1 nacht
Meer details

Dynamiek van hotelprijzen

  • 123 $ -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 61.5 $ -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 0 -
  • jan
  • feb
  • mrt
  • apr
  • mei
  • jun
  • jul
  • aug
  • sep
  • okt
  • nov
  • dec

Antwoorden op vragen over hotels in Ooty

Wat is inbegrepen in de boekingsprijs?

De prijs voor de kamer is inclusief alle diensten die op de boekingssite worden vermeld. Om ze te lezen, moet u op de kamernaam klikken. Ontbijt en basisbelastingen zijn vaak inbegrepen. Dit alles is zichtbaar wanneer u op de knop "Voorwaarden" klikt. De informatie wordt gedupliceerd na bevestiging van de boeking en zal per e-mail naar u toekomen. Ook is er in sommige steden een extra toeristenbelasting, die gemiddeld 0,5-1,5 euro per persoon per verblijfsdag bedraagt.

Annuleringsvoorwaarden

We proberen altijd de juiste voorwaarden voor onze klanten te vinden. In bijna alle gevallen kunt u uw boeking een dag voor inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er extra aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Er zijn situaties waarin klanten kamers boeken voor de data die ze nodig hebben met een grote korting. In dit geval kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht en moet u een boete betalen Als het hoogseizoen in Ooty begint, worden de kamers sneller "opgekocht". Hotels hebben de neiging om de voorwaarden aan te scherpen om de annuleringspercentages te minimaliseren. We raden u aan de annuleringsvoorwaarden te lezen voordat u uw accommodatie boekt tijdens perioden met veel vraag. Alle informatie wordt gepresenteerd in de sectie "Annuleringsbeleid".

Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?

Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.

Moet ik een borg achterlaten bij het inchecken?

Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.

Waarom is uw kamerprijs lager dan op de officiële website van het hotel?

Hotelhunter is een hotelaggregator. We vinden en vergelijken prijzen in alle boekingssystemen tegelijk, ook met de officiële prijs op de website van het hotel. En eerst laten we je de meest aantrekkelijke kortingsaanbieding zien. Via ons systeem kunt u tot 70% besparen op hotelboekingen in Ooty.

Meest voorkomende hotelkamercategorieën

De meest voorkomende kamercategorieën zijn: Single (SGL) - een eenpersoonskamer of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - een tweepersoonskamer met een bed (dubbel). Twin (TWN) - een tweepersoonskamer met twee bedden (2 eenpersoonsbedden). Triple (TRPL) - een driepersoonskamer (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB (Extra bed) - driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden plus een extra eenpersoonsbed). Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe - een superior kamer. Verschilt van standaard kamers in groot formaat, verbeterde inrichting, uitzicht vanuit het raam. Junior Suite - een eenkamersuite met een omheinde slaapplaats van superieur comfort. Het verschilt van De luxe in een groter gebied en luxere inrichting. Suite - een superior kamer met twee kamers. Senior Suite - een twee- of driekamersuite (woonkamer + 1 of 2 slaapkamers) superior kamer (superior suite). Het kan afwijken van de Suite in een groter gebied, extra services en apparatuur Executive Suite - een suite met twee of meer slaapkamers. Kan afwijken van Senior Suite in groter gebied, extra services en uitrusting. King Suite - 2 slaapkamers, een woonkamer, een vergaderruimte of een werkkamer.

Is het mogelijk om zelf een vloer te kiezen?

Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.

Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?

De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.

Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?

De grootte van de kamer is het belangrijkste verschil, de suite zal groter zijn. De indeling en inrichting zal ook anders zijn voor de luxe en voor de suite. Op onze website vindt u een uitgebreide beschrijving en foto's van alle kamercategorieën bij het kiezen van een accommodatie-optie.

Vroeg inchecken of laat uitchecken.

Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.

Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?

Nee, er kan slechts 1 kamer geboekt worden voor 1 persoon. Bij bestelling van meerdere kamers dient u de gegevens op te geven van de personen die er gaan wonen.

Hoe geld besparen op een hotel?

Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in Ooty boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.

Wat is een niet-restitueerbaar tarief?

Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief dat tegen lage kosten en vooruitbetaald wordt geboekt. In geval van weigering om in te checken, wordt de vooruitbetaling niet gerestitueerd.

Hoe boek je een hotel in Ooty met Hotelhunter?

Allereerst moet u de stad aangeven waar u het hotel wilt boeken, evenals de in- en uitcheckdatums, het aantal gasten. De dienst toont actuele aanbiedingen met een prijsindicatie. Uit de lijst met hotels die verschijnt, moet u de juiste optie kiezen. Nadat je het hebt geselecteerd, zal het systeem je doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Ooty. Daar moet u het kamertype selecteren en alle gegevens invullen om te reserveren. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.

Voordelen van het boeken van een hotel in Ooty via Hotelhunter:

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App