Hotels in India

Vind je hotel in India. Vergelijk prijzen van alle reissites en bespaar tot 70%.

Populaire steden in India

Plan uw reis van tevoren in India - bekijk de populairste toeristische bestemmingen. Wij helpen u de beste accommodatie in India te vinden tegen de meest aantrekkelijke prijs. Er zijn meer dan 108294 hotels op onze website en in het voorjaar 2024.

10+ beslissende factoren voor het kiezen van een goed hotel in India

Als je India in een notendop wilt beschrijven, is de legendarische uitdrukking 'land van contrasten' het meest geschikt. Hier, naast luxueuze paleizen en majestueuze tempels, leven fragiele hutjes, verenigd in hele sloppenwijken, hun dagen. Lokale bazaars zijn een echt vuurwerk van kleuren en geuren, en het aantal natuurlijke schoonheden is opvallend in diversiteit - van de bergtoppen van de Himalaya tot de pittoreske kust van de Indische Oceaan.

In meer dan 5000 jaar geschiedenis heeft India zoveel attracties verworven dat het maanden kan duren om ze te leren kennen. Van de 33 UNESCO-erfgoedlocaties in Zuidoost-Azië bevinden zich er 30 in India.

Om je volledig onder te dompelen in de unieke sfeer van dit land, moet je de kwestie van het boeken van een hotel vooraf regelen. India heeft accommodatiemogelijkheden voor zowel budgetreizigers als luxeliefhebbers. De goedkoopste optie is een bed in een hostel. Zo'n plezier in Delhi kost gemiddeld $ 5-7, een kamer in een fatsoenlijk driesterrenhotel - vanaf $ 20 per nacht. Accommodaties in 5-sterrenhotels in Delhi beginnen bij $ 60 per nacht. In Noord-Goa is het prijskaartje hoger - daar kost een nummer in de "vijf" minstens $ 70-75. De meest luxueuze optie zijn erfgoedhotels, omgebouwd van de voormalige paleizen van de maharadja's. De prijs van dergelijke luxe is ongeveer $ 200 per dag.

Door de selectie van accommodatie aan Hotelhunter toe te vertrouwen, bespaart u uzelf gegarandeerd een maximum aan gedoe. Tot uw dienst - een grote selectie van hotels, de mogelijkheid om hotels te vergelijken op prijs, locatie en serviceniveau, geweldige aanbiedingen en kortingen.

Bekijk onze excursies in andere landen: Sri Lanka, Nepal, Bhutan, Myanmar (Birma), Oman, Thailand, Verenigde Arabische Emiraten, Laos, Cambodja, Qatar

FAQ (veelgestelde vragen)

Is het mogelijk om zelf een vloer te kiezen?

Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.

Wat is inbegrepen in de boekingsprijs?

De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.

Hoe korting krijgen?

Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in India boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.

Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?

Vul in het geopende venster de zoekparameters in: land, stad, datums en andere wensen. De service van Hotelhunter geeft u relevante aanbiedingen met een indicatie van de kosten, waaruit u kunt kiezen wat bij u past. Hotelhunter zal u doorverwijzen naar de boekingssite met de aanbieding waarin u geïnteresseerd bent India: Boeking, Agoda, Expedia, etc. Volg de verdere instructies op de website om uw boeking te voltooien.

Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?

Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.

Moet ik een borg achterlaten als de kamer al betaald is?

De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen. Veel hotels in India hebben een andere praktijk: de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)

Staat de prijs per kamer of per persoon op jullie website?

De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.

Hoe lang wacht het hotel op de gast na het uitchecken?

Afhankelijk van het hotel dat u heeft gekozen, is dit meestal vóór 00:00 uur op de dag van aankomst in India, tenzij u een andere aankomsttijd heeft opgegeven. De incheckvoorwaarden worden altijd aangegeven in het stadium van de boeking, we raden u aan om deze in detail te lezen voordat u een betaling doet.

Annuleringsvoorwaarden voor boekingen

In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in India zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw reservering in het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.

Niet-restitueerbaar tarief - wat is het?

Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief waarbij een kamer tegen de laagste prijs wordt geboekt, maar een vooruitbetaling is vereist, die niet wordt gerestitueerd in geval van annulering.

Waarom zijn 5-sterrenhotels in verschillende landen anders?

De hotelnorm, uitgegeven in 1989, regelt de procedure voor het toekennen van sterren aan hotels. In die jaren werden tijdens de zitting van de Wereldtoerismeorganisatie documenten aangenomen met voorwerpen die tegenwoordig geen "luxe" meer zijn. Daarom kan een vijfsterrenhotel soms de kwaliteit van de dienstverlening evenaren aan hotels met minder sterren. Ook de sterstatus in India wordt toegekend door het Ministerie van Toerisme, op basis van nationale normen.

Waarom is de prijs per kamer op jullie website lager dan op de officiële website van het hotel?

Hotelhunter is een hotelaggregator. We vinden en vergelijken prijzen in alle boekingssystemen tegelijk, ook met de officiële prijs op de website van het hotel. En eerst laten we je de meest aantrekkelijke kortingsaanbieding zien. Via ons systeem kunt u tot 70% besparen op hotelboekingen in India.

Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?

De grootte van de kamer is het belangrijkste verschil, de suite zal groter zijn. Ook de indeling en inrichting zal voor de suite en voor de suite anders zijn. Op onze website vindt u een uitgebreide beschrijving en foto's van alle kamercategorieën bij het kiezen van een accommodatie-optie.

Welke documenten zijn vereist bij het inchecken?

Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.

Kan ik 2 kamers tegelijk boeken?

Er kan slechts één kamer per naam worden geboekt. Als u meerdere kamers moet boeken, moet u in dit geval in de aanvraag de volledige namen aangeven van de mensen die daar zullen wonen.

Waarom zou je hotels in India boeken via Hotelhunter?

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App