Hotels in Himalayas

Ongelooflijke deals voor hotels in Himalayas. Reserveer online vanaf 0 $ per dag. Speciale kortingen tot 70%.

Aantal sterren
Gastbeoordeling

3287 hotels beschikbaar om te boeken in mei

Kortingen op de hotels in Himalayas tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.

Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies

Verandering van de prijzen voor de hotels in Himalayas per maand

  • 125 $ -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 62.5 $ -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 0 -
  • jan
  • feb
  • mrt
  • apr
  • mei
  • jun
  • jul
  • aug
  • sep
  • okt
  • nov
  • dec

Antwoorden op vragen over hotels in Himalayas

Annuleringsvoorwaarden voor boekingen

Gratis annuleren is in veel gevallen mogelijk, behalve bij niet-restitueerbare boekingen. U kunt uw boeking in Himalayas tot 24 uur voor het inchecken kosteloos annuleren. Er zijn mogelijkheden met de mogelijkheid tot gratis annuleren op de dag van inchecken 1 uur voor de inchecktijd. Annuleringsboetes komen vaak voor als u een kamer boekt met grote korting of in het hoogseizoen. Om problemen bij het boeken te voorkomen, leest u de annuleringsvoorwaarden door op de knop "Annuleringsvoorwaarden" te klikken.

Kan ik 2 kamers tegelijk boeken?

Nee, er kan slechts 1 kamer geboekt worden voor 1 persoon. Bij bestelling van meerdere kamers dient u de gegevens op te geven van de personen die er gaan wonen.

Hoe geld besparen op een hotel?

De prijzen worden bepaald door de seizoensvraag. Maar veel hotels in Himalayas bieden boekingskortingen in mei 2024. Om meer te weten te komen over actuele speciale aanbiedingen - gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting worden aangegeven met een speciaal teken in de resultaten.

Hoe boek je een hotel in Himalayas met Hotelhunter?

Allereerst moet u de stad aangeven waar u het hotel wilt boeken, evenals de in- en uitcheckdatums, het aantal gasten. De dienst toont actuele aanbiedingen met een prijsindicatie. Uit de lijst met hotels die verschijnt, moet u de juiste optie kiezen. Nadat je het hebt geselecteerd, zal het systeem je doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Himalayas. Daar moet u het kamertype selecteren en alle gegevens invullen om te reserveren. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.

Wat is het verschil tussen een luxe en een suite?

De grootte van de kamer is het belangrijkste verschil, de suite zal groter zijn. De indeling en inrichting zal ook anders zijn voor de luxe en voor de suite. Op onze website vindt u een uitgebreide beschrijving en foto's van alle kamercategorieën bij het kiezen van een accommodatie-optie.

Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?

Accommodatietypes zijn als volgt: Single - een eenpersoonskamer, of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin - een tweepersoonskamer, maar met twee eenpersoonsbedden. Triple - een driepersoonskamer waarin er ofwel drie eenpersoonsbedden zijn of een tweepersoonsbed in combinatie met een eenpersoonsbed. In tegenstelling tot de DBL+EXB accommodatie is er een stationaire derde slaapgelegenheid Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met luxe inrichting en interieur. Suite - een kamer met twee kamers met hoog comfort. Junior Suite - een semi-luxe met verbeterde indeling. Senior Suite - een suite met een slaapkamer en een woonkamer. Executive Suite - een kamer met twee slaapkamers.

Waarom is uw kamerprijs lager dan op de officiële website van het hotel?

Hotelhunter is een hotelaggregator. We vinden en vergelijken prijzen in alle boekingssystemen tegelijk, ook met de officiële prijs op de website van het hotel. En eerst laten we je de meest aantrekkelijke kortingsaanbieding zien. Via ons systeem kunt u tot 70% besparen op hotelboekingen in Himalayas.

Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?

Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.

Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?

Het is verplicht om een paspoort of ander identiteitsbewijs, boekingsbevestiging of betaling voor de kamer te tonen. Voor minderjarigen is een geboorteakte vereist.

Wat is inbegrepen in de boekingsprijs?

De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.

Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?

De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.

Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?

Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.

Wat is een niet-restitueerbaar tarief?

Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief dat tegen lage kosten en vooruitbetaald wordt geboekt. In geval van weigering om in te checken, wordt de vooruitbetaling niet gerestitueerd.

Is het mogelijk om een vloer te kiezen?

In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.

Voordelen van het boeken van een hotel in Himalayas via Hotelhunter:

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App