962 hotels beschikbaar om te boeken in mei
Kortingen op de hotels in Valparaiso tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Verandering van de prijzen voor de hotels in Valparaiso per maand
- 116 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 58 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden in Chili
- Santiago 4536 hotels
- Vina del Mar 2211 hotels
- La Serena 1960 hotels
- Pucon 1130 hotels
- Valparaiso 962 hotels
- Coquimbo 925 hotels
- Iquique 907 hotels
- Puerto Varas 639 hotels
- Concepcion 322 hotels
- Zona Central 12613 hotels
- Zona Sur 6494 hotels
- Valparaiso 5676 hotels
- Atacama 5596 hotels
- Andes Mountains 5473 hotels
- Región Metropolitana de Santiago 4796 hotels
- Valparaiso 4333 hotels
- Patagonië 4245 hotels
- Coquimbo 3292 hotels
- Araucania 2479 hotels
- Cautin 2366 hotels
- Llanquihue 1273 hotels
- Antofagasta 885 hotels
- Iquique 884 hotels
- San Antonio Province 882 hotels
- Concon 830 hotels
- Libertador General Bernardo O'Higgins 779 hotels
- Chiloé-archipel 741 hotels
- Chiloe 726 hotels
- Valdivia 667 hotels
- Villarrica 605 hotels
- Algarrobo 527 hotels
- Temuco 517 hotels
- Maule 496 hotels
- Cardenal Caro 493 hotels
- Puerto Montt 485 hotels
- Concepcion 484 hotels
- Aysen 449 hotels
- Magallanes y la Antártica Chilena 448 hotels
- San Pedro de Atacama 412 hotels
- Valdivia 403 hotels
Goedkope hotels in Valparaiso
-
Hotel Latitud 33o Sur
Pasaje Templeman 183, Cerro Concepcion,...van 32 $ -
Artilleria 199
Subida Artillería 199, Valparaisovan 48 $ -
Hotel Da Vinci Valparaiso
Urriola, 426/428, Cerro Concepcionvan 455 $
-
Casa Ferrari 406
Ferrari, Cerro Bellavistavan 28 $ -
Hostal Residencia en el Cerro
Pasaje Pierre Loti 51, Cerro Concepcionvan 27 $ -
Hostel Los Gaviotines
Jose Tomas Ramos # 211, Cerro Alegrevan 12 $
Veel Gestelde Vragen
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief dat tegen lage kosten en vooruitbetaald wordt geboekt. In geval van weigering om in te checken, wordt de vooruitbetaling niet gerestitueerd.
Zijn de verblijfskosten aangegeven voor de hele kamer of voor 1 persoon?
Op onze website staan de prijzen voor hotels in Valparaiso aangegeven voor de hele kamer. De prijs voor een tweepersoonskamer betekent de verblijfskosten voor twee personen, de prijs voor een eenpersoonskamer betekent de verblijfskosten voor één persoon. Als u van plan bent een extra bed in de kamer aan te vragen, bijvoorbeeld als u met een kind reist, dient u de beschikbaarheid en kosten van een extra babybed te controleren. Om misverstanden te voorkomen, is het beter om de informatie te verduidelijken door contact op te nemen met het hotel.
Kan ik mijn boeking annuleren?
We proberen altijd de juiste voorwaarden voor onze klanten te vinden. In bijna alle gevallen kunt u uw boeking een dag voor inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er extra aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Er zijn situaties waarin klanten kamers boeken voor de data die ze nodig hebben met een grote korting. In dit geval kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht en moet u een boete betalen Als het hoogseizoen in Valparaiso begint, worden de kamers sneller "opgekocht". Hotels hebben de neiging om de voorwaarden aan te scherpen om de annuleringspercentages te minimaliseren. We raden u aan de annuleringsvoorwaarden te lezen voordat u uw accommodatie boekt tijdens perioden met veel vraag. Alle informatie wordt gepresenteerd in de sectie "Annuleringsbeleid".
Waarom is uw kamerprijs lager dan op de officiële website van het hotel?
Hotelhunter is een hotelaggregator. We vinden en vergelijken prijzen in alle boekingssystemen tegelijk, ook met de officiële prijs op de website van het hotel. En eerst laten we je de meest aantrekkelijke kortingsaanbieding zien. Via ons systeem kunt u tot 70% besparen op hotelboekingen in Valparaiso.
Meest voorkomende hotelkamercategorieën
Accommodatietypes zijn als volgt: Single - een eenpersoonskamer, of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin - een tweepersoonskamer, maar met twee eenpersoonsbedden. Triple - een driepersoonskamer waarin er ofwel drie eenpersoonsbedden zijn of een tweepersoonsbed in combinatie met een eenpersoonsbed. In tegenstelling tot de DBL+EXB accommodatie is er een stationaire derde slaapgelegenheid Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met luxe inrichting en interieur. Suite - een kamer met twee kamers met hoog comfort. Junior Suite - een semi-luxe met verbeterde indeling. Senior Suite - een suite met een slaapkamer en een woonkamer. Executive Suite - een kamer met twee slaapkamers.
Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?
Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Valparaiso. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De kamerprijs is inclusief accommodatie en diensten vermeld in de kamercategorie. Wanneer u online boekt, kunt u de lijst bekijken door op de naam van de kamer te klikken. In de kolom Voorwaarden wordt aangegeven of ontbijttarieven, belastingen en toeslagen die zijn vastgesteld door de overheid of de gemeente in Valparaiso zijn inbegrepen. Deze informatie wordt overigens vermeld in uw bevestigingsmail (voucher).
Kan ik meerdere kamers boeken op mijn naam?
Nee, er kan slechts 1 kamer geboekt worden voor 1 persoon. Bij bestelling van meerdere kamers dient u de gegevens op te geven van de personen die er gaan wonen.
Wat is het verschil tussen een Luxe kamer en een Suite?
De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, kunt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën bekijken.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Als het hotel een lage bezetting heeft, is "late checkout" mogelijk. Bij sommige hotels in Valparaiso is het gratis tot 14:00 uur. Soms voor een bijbetaling van 20-50% van het dagtarief. De hoogte van het bedrag en de mogelijkheid tot late check-out dienen vooraf met de beheerder te worden afgesproken. Vroeg inchecken is ook mogelijk onder vergelijkbare voorwaarden.
Hoe geld besparen op een hotel?
De kosten van kamers in hotels zijn direct afhankelijk van de seizoensvraag. Veel hotels in Valparaiso bieden echter mogelijk boekingskorting in mei 2024. Gebruik de zoekfunctie op onze website om de huidige kortingen en speciale aanbiedingen te zien. Discounthotels worden in de zoekresultaten gemarkeerd met een speciaal bord.
Moet ik een borg achterlaten bij het inchecken?
De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen. Veel hotels in Valparaiso hebben een andere praktijk - de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.