639 hotels beschikbaar om te boeken in mei
Kortingen op de hotels in Puerto Varas tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Dynamiek van hotelprijzen
- 131 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 65.5 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden in Chili
- Santiago 4536 hotels
- Vina del Mar 2211 hotels
- La Serena 1960 hotels
- Pucon 1130 hotels
- Valparaiso 962 hotels
- Coquimbo 925 hotels
- Iquique 907 hotels
- Puerto Varas 639 hotels
- Concepcion 322 hotels
- Zona Central 12613 hotels
- Zona Sur 6494 hotels
- Valparaiso 5676 hotels
- Atacama 5596 hotels
- Andes Mountains 5473 hotels
- Región Metropolitana de Santiago 4796 hotels
- Valparaiso 4333 hotels
- Patagonië 4245 hotels
- Coquimbo 3292 hotels
- Araucania 2479 hotels
- Cautin 2366 hotels
- Llanquihue 1273 hotels
- Antofagasta 885 hotels
- Iquique 884 hotels
- San Antonio Province 882 hotels
- Concon 830 hotels
- Libertador General Bernardo O'Higgins 779 hotels
- Chiloé-archipel 741 hotels
- Chiloe 726 hotels
- Valdivia 667 hotels
- Villarrica 605 hotels
- Algarrobo 527 hotels
- Temuco 517 hotels
- Maule 496 hotels
- Cardenal Caro 493 hotels
- Puerto Montt 485 hotels
- Concepcion 484 hotels
- Aysen 449 hotels
- Magallanes y la Antártica Chilena 448 hotels
- San Pedro de Atacama 412 hotels
- Valdivia 403 hotels
Budgethotels in Puerto Varas
-
Casa Kramm
Del Salvador 587, Puerto Varasvan 30 $ -
Hostal Chancerel
Av. Decher Nº 400, Puerto Varasvan 70 $ -
Hostal Opapa Juan
Arturo Prat 107, Puerto Varasvan 501 $
-
Hotel Boutique Ignacia Villori...
Santa Rosa 714, interior, Puerto Varasvan 33 $ -
Chimanga Hostal
San Pedro 410, Puerto Varasvan 23 $ -
Hostal Compass del Sur
Klenner 467, Puerto Varasvan 28 $
Antwoorden op vragen over hotels in Puerto Varas
Waarom is de prijs per kamer op jullie website lager dan op de officiële website van het hotel?
De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.
Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?
De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Het is verplicht om een paspoort of ander identiteitsbewijs, boekingsbevestiging of betaling voor de kamer te tonen. Voor minderjarigen is een geboorteakte vereist.
Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?
Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Puerto Varas. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.
Kan ik mijn boeking annuleren?
In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Puerto Varas zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw boeking tijdens het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.
Niet-restitueerbaar tarief
Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Puerto Varas.
Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?
De luxe is duurder, omdat het een groter gebied en een handiger indeling heeft, maar elk hotel kan extra nuances hebben.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De prijs voor de kamer is inclusief alle diensten die op de boekingssite worden vermeld. Om ze te lezen, moet u op de kamernaam klikken. Ontbijt en basisbelastingen zijn vaak inbegrepen. Dit alles is zichtbaar wanneer u op de knop "Voorwaarden" klikt. De informatie wordt gedupliceerd na bevestiging van de boeking en zal per e-mail naar u toekomen. Ook is er in sommige steden een extra toeristenbelasting, die gemiddeld 0,5-1,5 euro per persoon per verblijfsdag bedraagt.
Hoe korting krijgen?
Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in Puerto Varas boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.
Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?
Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.
Meest voorkomende hotelkamercategorieën
Accommodatietypes zijn als volgt: Single - een eenpersoonskamer, of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin - een tweepersoonskamer, maar met twee eenpersoonsbedden. Triple - een driepersoonskamer waarin er ofwel drie eenpersoonsbedden zijn of een tweepersoonsbed in combinatie met een eenpersoonsbed. In tegenstelling tot de DBL+EXB accommodatie is er een stationaire derde slaapgelegenheid Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met luxe inrichting en interieur. Suite - een kamer met twee kamers met hoog comfort. Junior Suite - een semi-luxe met verbeterde indeling. Senior Suite - een suite met een slaapkamer en een woonkamer. Executive Suite - een kamer met twee slaapkamers.
Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?
De klant kan slechts één kamer voor één naam boeken. Als het nodig is om meerdere kamers te boeken, geeft de applicatie de namen aan van de mensen die daar zullen wonen.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.
Is het mogelijk om zelf een vloer te kiezen?
Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.