Goedkope hotels in Zatoka

Ongelooflijke deals voor hotels in Zatoka. Reserveer online vanaf 0 $ per dag. Speciale kortingen tot 70%.

Weergeven op de kaart
Aantal sterren
2
10
3
Gastbeoordeling
1
3
2
312
Diensten
16
50
5
2
3
12
Hotelthema
1
24

496 hotels beschikbaar om te boeken in mei

Kortingen op de hotels in Zatoka tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.

Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies

Hotel Lion Zatoka

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 39 $
voor 1 nacht
Meer details

Alice Zatoka

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 0 $
voor 1 nacht
Meer details

Zhemchuzhina Guest House Zatoka

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
  • Zwembad
van 23 $
voor 1 nacht
Meer details

Tourist Complex Druzhba

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 26 $
voor 1 nacht
Meer details

Guest House Primorskaya 25

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 54 $
voor 1 nacht
Meer details

Mini Hotel Odessa

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 28 $
voor 1 nacht
Meer details

Guest House Kamenny Dom

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 43 $
voor 1 nacht
Meer details

Villa Oliva Zatoka

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
  • Zwembad
van 18 $
voor 1 nacht
Meer details

Guest House Raduzhniy

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 30 $
voor 1 nacht
Meer details

Marmelad

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 19 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Shokolad

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 29 $
voor 1 nacht
Meer details

Anna Mariya Hotel

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
  • Zwembad
van 61 $
voor 1 nacht
Meer details

Glamur Hotel

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 54 $
voor 1 nacht
Meer details

Black Sea Bugaz Hotel

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
  • Zwembad
  • Luchtverfrissend
van 46 $
voor 1 nacht
Meer details

Malta Guest House

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 24 $
voor 1 nacht
Meer details

Guest House Primorsky 11

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 54 $
voor 1 nacht
Meer details

Edem Hotel Zatoka

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
  • Zwembad
van 37 $
voor 1 nacht
Meer details

Oven Hotel

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
  • Zwembad
van 29 $
voor 1 nacht
Meer details

Guest House Chernomorskiy 18

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
van 49 $
voor 1 nacht
Meer details

GoodZone Club Hotel

Geen beoordeling 0.0 0 beoordelingen
  • Zwembad
van 39 $
voor 1 nacht
Meer details

Dynamiek van hotelprijzen

  • 121 $ -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 60.5 $ -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 0 -
  • jan
  • feb
  • mrt
  • apr
  • mei
  • jun
  • jul
  • aug
  • sep
  • okt
  • nov
  • dec

Veel Gestelde Vragen

Vroeg inchecken of laat uitchecken.

Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.

Wat is een niet-restitueerbaar tarief?

Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief waarbij een kamer tegen de laagste prijs wordt geboekt, maar een vooruitbetaling is vereist, die niet wordt gerestitueerd in geval van annulering.

Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?

Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Zatoka. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.

Is het mogelijk om zelf een vloer te kiezen?

Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.

Welke documenten moet je bij je hebben bij het inchecken?

Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.

Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?

Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.

Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?

De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.

Annuleringsvoorwaarden voor boekingen

In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Zatoka zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw boeking tijdens het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.

Wat is inbegrepen in de boekingsprijs?

De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.

Kan ik 2 kamers tegelijk boeken?

Nee, er kan slechts 1 kamer geboekt worden voor 1 persoon. Bij bestelling van meerdere kamers dient u de gegevens op te geven van de personen die er gaan wonen.

Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?

Op onze website staan de prijzen voor hotels in Zatoka aangegeven voor de hele kamer. De prijs voor een tweepersoonskamer betekent de verblijfskosten voor twee personen, de prijs voor een eenpersoonskamer betekent de verblijfskosten voor één persoon. Als u van plan bent een extra bed in de kamer aan te vragen, bijvoorbeeld als u met een kind reist, dient u de beschikbaarheid en kosten van een extra babybed te controleren. Om misverstanden te voorkomen, is het beter om de informatie te verduidelijken door contact op te nemen met het hotel.

Wat is het verschil tussen een luxe en een suite?

De luxe is duurder, omdat het een groter gebied en een handiger indeling heeft, maar elk hotel kan extra nuances hebben.

Hoe besparen op hotelovernachting?

De kosten van kamers in hotels zijn direct afhankelijk van de seizoensvraag. Veel hotels in Zatoka bieden echter mogelijk boekingskorting in mei 2024. Gebruik de zoekfunctie op onze website om de huidige kortingen en speciale aanbiedingen te zien. Discounthotels worden in de zoekresultaten gemarkeerd met een speciaal bord.

Meest voorkomende hotelkamercategorieën

Accommodatietypes zijn als volgt: Single - een eenpersoonskamer, of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin - een tweepersoonskamer, maar met twee eenpersoonsbedden. Triple - een driepersoonskamer waarin er ofwel drie eenpersoonsbedden zijn of een tweepersoonsbed in combinatie met een eenpersoonsbed. In tegenstelling tot de DBL+EXB accommodatie is er een stationaire derde slaapgelegenheid Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met luxe inrichting en interieur. Suite - een kamer met twee kamers met hoog comfort. Junior Suite - een semi-luxe met verbeterde indeling. Senior Suite - een suite met een slaapkamer en een woonkamer. Executive Suite - een kamer met twee slaapkamers.

Voordelen van het boeken van een hotel in Zatoka via Hotelhunter:

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App