Hotels in Mirissa

Ongelooflijke deals voor hotels in Mirissa. Reserveer online vanaf 0 $ per dag. Speciale kortingen tot 70%.

Weergeven op de kaart
Aantal sterren
6
9
37
32
42
Gastbeoordeling
23
15
8
458
Diensten
17
158
8
27
1
45
2
14
Hotelketen
2
Hotelthema
16
10

504 hotels beschikbaar voor reservering in 2024

Kies de hotels in Mirissa voor de beste prijs. Actuele speciale aanbiedingen bij het boeken van in het voorjaar 2024.

Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies

Paragon Beach Resort Mirissa

Aangenaam 6.0 67 beoordelingen
van 50 $
voor 1 nacht
Meer details

Liyanage Resort

Zeer goed 8.0 59 beoordelingen
  • Zwembad
  • Keuken
van 30 $
voor 1 nacht
Meer details

Handagedara Colonial Villa

Zeer goed 8.4 54 beoordelingen
  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
van 44 $
voor 1 nacht
Meer details

Mirissa Cocoon

Uitstekend 9.0 40 beoordelingen
  • Zwembad
van 44 $
voor 1 nacht
Meer details
van 40 $
voor 1 nacht
Meer details
van 25 $
voor 1 nacht
Meer details

Mirissa Golden Resort

Zeer goed 8.4 33 beoordelingen
  • Parkeren
  • Gratis parkeren
van 14 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Vacanza

Zeer goed 8.0 33 beoordelingen
van 51 $
voor 1 nacht
Meer details

Peacock Wings Guest

Zeer goed 8.1 29 beoordelingen
van 14 $
voor 1 nacht
Meer details

Resort Deepika Mirissa

Zeer goed 8.0 29 beoordelingen
van 36 $
voor 1 nacht
Meer details

Wavelength

Uitstekend 9.1 28 beoordelingen
van 27 $
voor 1 nacht
Meer details

The Point Mirissa

Zeer goed 8.0 25 beoordelingen
  • Zwembad
van 25 $
voor 1 nacht
Meer details
van 15 $
voor 1 nacht
Meer details

Minara Guest House

Uitstekend 9.0 22 beoordelingen
van 11 $
voor 1 nacht
Meer details

Maya Guest House Mirissa

Uitstekend 9.0 20 beoordelingen
van 17 $
voor 1 nacht
Meer details

Triple O Six

Uitstekend 9.1 17 beoordelingen
  • Zwembad
van 69 $
voor 1 nacht
Meer details

Nisala Villas

Uitstekend 9.0 15 beoordelingen
  • Zwembad
  • Luchtverfrissend
van 732 $
voor 1 nacht
Meer details

Casa Colombo Collection Mirissa

Uitstekend 9.3 14 beoordelingen
  • Zwembad
van 43 $
voor 1 nacht
Meer details

Twenty-Two Weligambay

Uitstekend 9.2 14 beoordelingen
  • Zwembad
van 64 $
voor 1 nacht
Meer details

Kavindi Guest

Uitstekend 9.0 13 beoordelingen
  • Parkeren
  • Gratis parkeren
van 25 $
voor 1 nacht
Meer details

Dynamiek van hotelprijzen

  • 134 $ -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 67 $ -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 0 -
  • jan
  • feb
  • mrt
  • apr
  • mei
  • jun
  • jul
  • aug
  • sep
  • okt
  • nov
  • dec

Antwoorden op vragen over hotels in Mirissa

Hoe besparen op hotelovernachting?

De prijzen worden bepaald door de seizoensvraag. Maar veel hotels in Mirissa bieden boekingskortingen in mei 2024. Om meer te weten te komen over actuele speciale aanbiedingen - gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting worden aangegeven met een speciaal teken in de resultaten.

Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?

Er kan slechts één kamer per naam worden geboekt. Als u meerdere kamers moet reserveren, moet u in dit geval in de aanvraag de volledige namen aangeven van de mensen die daar zullen wonen.

Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?

Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.

Zijn de verblijfskosten aangegeven voor de hele kamer of voor 1 persoon?

Op onze website staan de prijzen voor hotels in Mirissa aangegeven voor de hele kamer. De prijs voor een tweepersoonskamer betekent de verblijfskosten voor twee personen, de prijs voor een eenpersoonskamer betekent de verblijfskosten voor één persoon. Als u van plan bent een extra bed in de kamer aan te vragen, bijvoorbeeld als u met een kind reist, dient u de beschikbaarheid en kosten van een extra babybed te controleren. Om misverstanden te voorkomen, is het beter om de informatie te verduidelijken door contact op te nemen met het hotel.

Wat is een niet-restitueerbaar tarief?

Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Mirissa.

Moet ik een borg achterlaten bij het inchecken?

De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen. Veel hotels in Mirissa hebben een andere praktijk - de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)

Wat is inbegrepen in de boekingsprijs?

De kamerprijs is inclusief accommodatie en diensten vermeld in de kamercategorie. Wanneer u online boekt, kunt u de lijst bekijken door op de naam van de kamer te klikken. In de kolom Voorwaarden wordt aangegeven of ontbijttarieven, belastingen en toeslagen die zijn vastgesteld door de overheid of de gemeente in Mirissa zijn inbegrepen. Deze informatie wordt overigens vermeld in uw bevestigingsmail (voucher).

Annuleringsvoorwaarden voor boekingen

In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Mirissa zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw boeking tijdens het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.

Is het mogelijk om een vloer te kiezen?

Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.

Welke documenten moet je bij je hebben bij het inchecken?

Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.

Waarom is uw kamerprijs lager dan op de officiële website van het hotel?

Op de officiële websites van hotels wordt meestal de basisprijs aangeboden, terwijl in hotelboekingssystemen (Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.) er bijna altijd speciale aanbiedingen en kortingen zijn. En aangezien Hotelhunter prijzen in alle hotelboekingssystemen tegelijk vindt en vergelijkt, rekening houdend met promotie- en kortingsaanbiedingen, kunnen de prijzen hier lager zijn dan op de officiële websites van hotels.

Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?

Allereerst moet u de stad aangeven waar u het hotel wilt boeken, evenals de in- en uitcheckdatums, het aantal gasten. De dienst toont actuele aanbiedingen met een prijsindicatie. Uit de lijst met hotels die verschijnt, moet u de juiste optie kiezen. Nadat je het hebt geselecteerd, zal het systeem je doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Mirissa. Daar moet u het kamertype selecteren en alle gegevens invullen om te reserveren. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.

Meest voorkomende hotelkamercategorieën

De meest voorkomende kamercategorieën zijn: Single (SGL) - een eenpersoonskamer of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - een tweepersoonskamer met een bed (dubbel). Twin (TWN) - een tweepersoonskamer met twee bedden (2 eenpersoonsbedden). Triple (TRPL) - een driepersoonskamer (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB (Extra bed) - driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden plus een extra eenpersoonsbed). Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe - een superior kamer. Verschilt van standaard kamers in groot formaat, verbeterde inrichting, uitzicht vanuit het raam. Junior Suite - een eenkamersuite met een omheinde slaapplaats van superieur comfort. Het verschilt van De luxe in een groter gebied en luxere inrichting. Suite - een superior kamer met twee kamers. Senior Suite - een twee- of driekamersuite (woonkamer + 1 of 2 slaapkamers) superior kamer (superior suite). Het kan afwijken van de Suite in een groter gebied, extra services en apparatuur Executive Suite - een suite met twee of meer slaapkamers. Kan afwijken van Senior Suite in groter gebied, extra services en uitrusting. King Suite - 2 slaapkamers, een woonkamer, een vergaderruimte of een werkkamer.

Wat is het verschil tussen een luxe en een suite?

De luxe is duurder, omdat het een groter gebied en een handiger indeling heeft, maar elk hotel kan extra nuances hebben.

Voordelen van het boeken van een hotel in Mirissa via Hotelhunter:

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App