312 hotels beschikbaar om te boeken in mei
Kortingen op de hotels in Taean tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Dynamiek van prijswijzigingen voor hotels in Taean per maand
- 127 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 63.5 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden in Zuid-Korea
- Seoul 3017 hotels
- Jeju 1257 hotels
- Busan 1121 hotels
- Seogwipo 1106 hotels
- Incheon 879 hotels
- Gapyeong-gun 484 hotels
- Gyeongju 473 hotels
- Gangneung 453 hotels
- Jeonju 377 hotels
- Jeju-do 2363 hotels
- Gyeonggi-do 2005 hotels
- Gangwon-do 1750 hotels
- Taebaeksan 1405 hotels
- Gyeongsangnam-do 1168 hotels
- Gyeongsangbuk-do 985 hotels
- Baeksasil Valley 731 hotels
- Chungcheongnam-do 666 hotels
- Jeollabuk-do 643 hotels
- Jeollanam-do 636 hotels
- Pyeongchang valley 390 hotels
- Sobaek Mountains 381 hotels
- Pyeongchang 340 hotels
- Chungcheongbuk-do 324 hotels
- Hangang Bamseom Island Eco-scape Preservation Area 316 hotels
- Taean 312 hotels
- Yangpyeong-gun 304 hotels
- Yeosu 282 hotels
- Taejongdae 280 hotels
- Geoje City 278 hotels
- Geoje Island 278 hotels
- Seogwipo Natural Recreation Forest 251 hotels
- Han River 249 hotels
- The Oriental Medicine Resort: Chorakdang 244 hotels
- Snowy Landscape of Gwanggyosan Mountain 227 hotels
- Daejeon 215 hotels
- Chuncheon 203 hotels
Antwoorden op vragen over hotels in Taean
Hoe korting krijgen?
Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in Taean boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.
Kan ik mijn boeking annuleren?
We proberen altijd de juiste voorwaarden voor onze klanten te vinden. In bijna alle gevallen kunt u uw boeking een dag voor inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er extra aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Er zijn situaties waarin klanten kamers boeken voor de data die ze nodig hebben met een grote korting. In dit geval kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht en moet u een boete betalen Als het hoogseizoen in Taean begint, worden de kamers sneller "opgekocht". Hotels hebben de neiging om de voorwaarden aan te scherpen om de annuleringspercentages te minimaliseren. We raden u aan de annuleringsvoorwaarden te lezen voordat u uw accommodatie boekt tijdens perioden met veel vraag. Alle informatie wordt gepresenteerd in de sectie "Annuleringsbeleid".
Zijn de verblijfskosten aangegeven voor de hele kamer of voor 1 persoon?
De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.
Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?
De klant kan slechts één kamer voor één naam boeken. Als het nodig is om meerdere kamers te boeken, geeft de applicatie de namen aan van de mensen die daar zullen wonen.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.
Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?
De grootte van de kamer is het belangrijkste verschil, de suite zal groter zijn. De indeling en inrichting zal ook anders zijn voor de luxe en voor de suite. Op onze website vindt u een uitgebreide beschrijving en foto's van alle kamercategorieën bij het kiezen van een accommodatie-optie.
Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?
Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.
Hoe boek ik een hotel bij Hotelhunter?
Allereerst moet u de stad aangeven waar u het hotel wilt boeken, evenals de in- en uitcheckdatums, het aantal gasten. De dienst toont actuele aanbiedingen met een prijsindicatie. Uit de lijst met hotels die verschijnt, moet u de juiste optie kiezen. Nadat je het hebt geselecteerd, zal het systeem je doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Taean. Daar moet u het kamertype selecteren en alle gegevens invullen om te reserveren. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.
Welke documenten moet je bij je hebben bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.
Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?
Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden. Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed. Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met meer comfort. Suite is een tweekamersuite met superieur comfort. Junior Suite - een superior kamer. Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer). Executive Suite - een suite met twee slaapkamers. King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.
Waarom is de prijs per kamer op jullie website lager dan op de officiële website van het hotel?
Op de officiële websites van hotels wordt meestal de basisprijs aangeboden, terwijl in hotelboekingssystemen (Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.) er bijna altijd speciale aanbiedingen en kortingen zijn. En aangezien Hotelhunter prijzen in alle hotelboekingssystemen tegelijk vindt en vergelijkt, rekening houdend met promotie- en kortingsaanbiedingen, kunnen de prijzen hier lager zijn dan op de officiële websites van hotels.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief dat tegen lage kosten en vooruitbetaald wordt geboekt. In geval van weigering om in te checken, wordt de vooruitbetaling niet gerestitueerd.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.