367 hotels beschikbaar om te boeken in mei
Kortingen op de hotels in Eforie Nord tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Dynamiek van prijswijzigingen voor hotels in Eforie Nord per maand
- 131 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 65.5 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden in Roemenië
- Bucharest 3164 hotels
- Constanta 2181 hotels
- Brasov 1685 hotels
- Sibiu 1147 hotels
- Cluj-Napoca 1108 hotels
- Timisoara 680 hotels
- Sacalaz 419 hotels
- Eforie Nord 367 hotels
- Iasi 362 hotels
- Transsylvanië 10602 hotels
- Constanța 4796 hotels
- Zwarte Zee 4726 hotels
- Brașov 2722 hotels
- Cluj 1535 hotels
- Sibiu 1522 hotels
- Moldavia 1008 hotels
- Banaat 825 hotels
- Timiș 748 hotels
- Suceava 588 hotels
- Maramureș 583 hotels
- Alba 576 hotels
- Harghita 573 hotels
- Boekovina 565 hotels
- Mureș 545 hotels
- Hunedoara 532 hotels
- Tulcea 415 hotels
- Maramureș 412 hotels
- Argeș 391 hotels
- Iași 375 hotels
- Oradea 361 hotels
- De Donau 353 hotels
- Donaudelta 319 hotels
- Sinaia 309 hotels
- Alba Iulia 289 hotels
- Costinesti 266 hotels
- Busteni 250 hotels
- Ighiu 242 hotels
- Mehedinți 235 hotels
- Bacău 213 hotels
- Predeal 212 hotels
Veelgestelde vragen over hotelboekingen in Eforie Nord
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.
Waarom is de prijs per kamer op jullie website lager dan op de officiële website van het hotel?
De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.
Kan ik mijn boeking annuleren?
In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Eforie Nord zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw boeking tijdens het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.
Hoe besparen op hotelovernachting?
De kosten van kamers in hotels zijn direct afhankelijk van de seizoensvraag. Veel hotels in Eforie Nord bieden echter mogelijk boekingskorting in mei 2024. Gebruik de zoekfunctie op onze website om de huidige kortingen en speciale aanbiedingen te zien. Discounthotels worden in de zoekresultaten gemarkeerd met een speciaal bord.
Niet-restitueerbaar tarief
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief dat tegen lage kosten en vooruitbetaald wordt geboekt. In geval van weigering om in te checken, wordt de vooruitbetaling niet gerestitueerd.
Is het mogelijk om zelf een vloer te kiezen?
In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.
Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?
Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden. Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed. Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met meer comfort. Suite is een tweekamersuite met superieur comfort. Junior Suite - een superior kamer. Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer). Executive Suite - een suite met twee slaapkamers. King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.
Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?
De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, kunt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën bekijken.
Kan ik 2 kamers tegelijk boeken?
Nee, er kan slechts 1 kamer geboekt worden voor 1 persoon. Bij bestelling van meerdere kamers dient u de gegevens op te geven van de personen die er gaan wonen.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.
Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?
De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen. Veel hotels in Eforie Nord hebben een andere praktijk - de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)
Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?
Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Eforie Nord. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.
Staat de prijs per kamer of per persoon op jullie website?
Op onze website staan de prijzen voor hotels in Eforie Nord aangegeven voor de hele kamer. De prijs voor een tweepersoonskamer betekent de verblijfskosten voor twee personen, de prijs voor een eenpersoonskamer betekent de verblijfskosten voor één persoon. Als u van plan bent een extra bed in de kamer aan te vragen, bijvoorbeeld als u met een kind reist, dient u de beschikbaarheid en kosten van een extra babybed te controleren. Om misverstanden te voorkomen, is het beter om de informatie te verduidelijken door contact op te nemen met het hotel.