Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?
De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, kunt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën bekijken.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.
Staat de prijs per kamer of per persoon op jullie website?
Op onze site worden de verblijfskosten in Zakopane aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat je hebt opgegeven tijdens het zoeken. Houd er ook rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten, bijvoorbeeld accommodatie met een huisdier, het plaatsen van een extra bed, SPA-procedures, enz.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
Veel hotels geven de gasten geen verdiepingskeuze. U kunt uw voorkeuren aangeven in het boekingsverzoek, de hotelmanager zal proberen aan uw voorkeuren tegemoet te komen. Ook is het in sommige hotels in Zakopane mogelijk om superior kamers te kiezen die zich op bepaalde verdiepingen bevinden, bijvoorbeeld: van de 25e tot de 30e.
Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?
Hotelhunter is een hotelaggregator. We vinden en vergelijken prijzen in alle boekingssystemen tegelijk, ook met de officiële prijs op de website van het hotel. En eerst laten we je de meest aantrekkelijke kortingsaanbieding zien. Via ons systeem kunt u tot 70% besparen op hotelboekingen in Zakopane.
Hoe geld besparen op een hotel?
De prijzen worden bepaald door de seizoensvraag. Maar veel hotels in Zakopane bieden boekingskortingen in mei 2024. Om meer te weten te komen over actuele speciale aanbiedingen - gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting worden aangegeven met een speciaal teken in de resultaten.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.
In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren.
Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven.
Tijdens het hoogseizoen in Zakopane zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw boeking tijdens het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.
Hoe boek je een hotel in Zakopane met Hotelhunter?
Vul in het geopende venster de zoekparameters in: land, stad, datums en andere wensen. De service van Hotelhunter geeft u relevante aanbiedingen met een indicatie van de kosten, waaruit u kunt kiezen wat bij u past.
Hotelhunter zal u doorverwijzen naar de boekingssite met de aanbieding waarin u geïnteresseerd bent Zakopane: Boeking, Agoda, Expedia, etc. Volg de verdere instructies op de website om uw boeking te voltooien.
Moet ik een borg achterlaten bij het inchecken?
De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen.
Veel hotels in Zakopane hebben een andere praktijk - de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)
Meest voorkomende hotelkamercategorieën
Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer.
Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed.
Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden.
Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed).
DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed.
Duplex is een kamer met twee verdiepingen.
De luxe is een kamer met meer comfort.
Suite is een tweekamersuite met superieur comfort.
Junior Suite - een superior kamer.
Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer).
Executive Suite - een suite met twee slaapkamers.
King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Zakopane.
Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?
De klant kan slechts één kamer voor één naam boeken. Als het nodig is om meerdere kamers te boeken, geeft de applicatie de namen aan van de mensen die daar zullen wonen.