297 hotels beschikbaar om te boeken in mei
Kortingen op de hotels in Holstebro tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Dynamiek van prijswijzigingen voor hotels in Holstebro per maand
- 121 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 60.5 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden in Denemarken
- Varde 1273 hotels
- Copenhagen 1013 hotels
- Frederikshavn 860 hotels
- Hjorring 690 hotels
- Jammerbugt 583 hotels
- Blavand 488 hotels
- Gribskov 429 hotels
- Thisted 404 hotels
- Vejle 235 hotels
- Scandinavië 15829 hotels
- Zuid-Denemarken 4490 hotels
- Noord-Jutland 3482 hotels
- Seeland 2969 hotels
- West-Jutland 2922 hotels
- Regio Hoofdstad 2529 hotels
- Oost Jutland 2091 hotels
- Seeland 1960 hotels
- Kattegat Coast 1859 hotels
- Southern Jutland 1403 hotels
- The Danish Riviera 894 hotels
- North Zealand 846 hotels
- Funen 828 hotels
- Seeland 762 hotels
- Lolland-Falster 757 hotels
- Bornholm 565 hotels
- Wadden Sea National Park 527 hotels
- Limfjord 508 hotels
- Guldborgsund 442 hotels
- Falster 392 hotels
- Odsherred 390 hotels
- Skagen 376 hotels
- Lolland 365 hotels
- Ebeltoft 365 hotels
- Sonderborg 331 hotels
- Ringkøbing Fjord 303 hotels
- Rømø 299 hotels
- Holstebro 297 hotels
- West Stadil Fjord 286 hotels
- Henne Strand 276 hotels
- Lonstrup 271 hotels
Veelgestelde vragen over hotelboekingen in Holstebro
Hoe geld besparen op een hotel?
De prijzen worden bepaald door de seizoensvraag. Maar veel hotels in Holstebro bieden boekingskortingen in mei 2024. Om meer te weten te komen over actuele speciale aanbiedingen - gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting worden aangegeven met een speciaal teken in de resultaten.
Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?
De grootte van de kamer is het belangrijkste verschil, de suite zal groter zijn. De indeling en inrichting zal ook anders zijn voor de luxe en voor de suite. Op onze website vindt u een uitgebreide beschrijving en foto's van alle kamercategorieën bij het kiezen van een accommodatie-optie.
Annuleringsvoorwaarden
Gratis annuleren is in veel gevallen mogelijk, behalve bij niet-restitueerbare boekingen. U kunt uw boeking in Holstebro tot 24 uur voor het inchecken kosteloos annuleren. Er zijn mogelijkheden met de mogelijkheid tot gratis annuleren op de dag van inchecken 1 uur voor de inchecktijd. Annuleringsboetes komen vaak voor als u een kamer boekt met grote korting of in het hoogseizoen. Om problemen bij het boeken te voorkomen, leest u de annuleringsvoorwaarden door op de knop "Annuleringsvoorwaarden" te klikken.
Hoe boek ik een hotel bij Hotelhunter?
Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Holstebro. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.
Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?
Op de officiële websites van hotels wordt meestal de basisprijs aangeboden, terwijl in hotelboekingssystemen (Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.) er bijna altijd speciale aanbiedingen en kortingen zijn. En aangezien Hotelhunter prijzen in alle hotelboekingssystemen tegelijk vindt en vergelijkt, rekening houdend met promotie- en kortingsaanbiedingen, kunnen de prijzen hier lager zijn dan op de officiële websites van hotels.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
Veel hotels geven de gasten geen verdiepingskeuze. U kunt uw voorkeuren aangeven in het boekingsverzoek, de hotelmanager zal proberen aan uw voorkeuren tegemoet te komen. Ook is het in sommige hotels in Holstebro mogelijk om superior kamers te kiezen die zich op bepaalde verdiepingen bevinden, bijvoorbeeld: van de 25e tot de 30e.
Meest voorkomende hotelkamercategorieën
De meest voorkomende kamercategorieën zijn: Single (SGL) - een eenpersoonskamer of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - een tweepersoonskamer met een bed (dubbel). Twin (TWN) - een tweepersoonskamer met twee bedden (2 eenpersoonsbedden). Triple (TRPL) - een driepersoonskamer (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB (Extra bed) - driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden plus een extra eenpersoonsbed). Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe - een superior kamer. Verschilt van standaard kamers in groot formaat, verbeterde inrichting, uitzicht vanuit het raam. Junior Suite - een eenkamersuite met een omheinde slaapplaats van superieur comfort. Het verschilt van De luxe in een groter gebied en luxere inrichting. Suite - een superior kamer met twee kamers. Senior Suite - een twee- of driekamersuite (woonkamer + 1 of 2 slaapkamers) superior kamer (superior suite). Het kan afwijken van de Suite in een groter gebied, extra services en apparatuur Executive Suite - een suite met twee of meer slaapkamers. Kan afwijken van Senior Suite in groter gebied, extra services en uitrusting. King Suite - 2 slaapkamers, een woonkamer, een vergaderruimte of een werkkamer.
Moet ik een borg achterlaten bij het inchecken?
Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.
Wat is inbegrepen in de boekingsprijs?
De prijs voor de kamer is inclusief alle diensten die op de boekingssite worden vermeld. Om ze te lezen, moet u op de kamernaam klikken. Ontbijt en basisbelastingen zijn vaak inbegrepen. Dit alles is zichtbaar wanneer u op de knop "Voorwaarden" klikt. De informatie wordt gedupliceerd na bevestiging van de boeking en zal per e-mail naar u toekomen. Ook is er in sommige steden een extra toeristenbelasting, die gemiddeld 0,5-1,5 euro per persoon per verblijfsdag bedraagt.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.
Vroeg inchecken of laat uitchecken.
Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief waarbij een kamer tegen de laagste prijs wordt geboekt, maar een vooruitbetaling is vereist, die niet wordt gerestitueerd in geval van annulering.
Kan ik meerdere kamers boeken op mijn naam?
De klant kan slechts één kamer voor één naam boeken. Als het nodig is om meerdere kamers te boeken, geeft de applicatie de namen aan van de mensen die daar zullen wonen.
Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?
Op onze site worden de verblijfskosten in Holstebro aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat je hebt opgegeven tijdens het zoeken. Houd er ook rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten, bijvoorbeeld accommodatie met een huisdier, het plaatsen van een extra bed, SPA-procedures, enz.