415 hotels beschikbaar voor reservering in 2024
Kortingen op de hotels in Trogir tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Dynamiek van prijswijzigingen voor hotels in Trogir per maand
- 119 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 59.5 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden
- Split 6482 hotels
- Zadar 4137 hotels
- Dubrovnik 3647 hotels
- Zagreb 3477 hotels
- Pula 3263 hotels
- Rovinj 2258 hotels
- Porec 1482 hotels
- Rab 1395 hotels
- Rijeka 1183 hotels
- Dalmatië 58392 hotels
- Split-Dalmatië 27193 hotels
- Primorje-Gorski Kotar 15401 hotels
- Zadar 15049 hotels
- Kvarner Gulf 13299 hotels
- Dubrovnik-Neretva 9353 hotels
- Šibenik-Knin 7500 hotels
- Pag (Island) 3726 hotels
- Stad van Zagreb 3423 hotels
- Brac 2726 hotels
- Čiovo 2276 hotels
- Hvar 2107 hotels
- Novalja 1574 hotels
- Vodice 1395 hotels
- Malinska 1363 hotels
- Trogir 1185 hotels
- Fazana 1145 hotels
- Okrug Gornji 1076 hotels
- Sibenik 1072 hotels
- Vir 987 hotels
- Omis 971 hotels
- Povljana 963 hotels
- Opatija 874 hotels
- Lošinj 873 hotels
- Novi Vinodolski 849 hotels
- Senj 815 hotels
- Pag 788 hotels
- Privlaka 788 hotels
- Hvar Town 741 hotels
- Rogoznica 738 hotels
- Karlovac 716 hotels
Veelgestelde vragen over hotelboekingen in Trogir
Wat is het verschil tussen een Luxe kamer en een Suite?
De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, kunt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën bekijken.
Meest voorkomende hotelkamercategorieën
Accommodatietypes zijn als volgt: Single - een eenpersoonskamer, of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin - een tweepersoonskamer, maar met twee eenpersoonsbedden. Triple - een driepersoonskamer waarin er ofwel drie eenpersoonsbedden zijn of een tweepersoonsbed in combinatie met een eenpersoonsbed. In tegenstelling tot de DBL+EXB accommodatie is er een stationaire derde slaapgelegenheid Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met luxe inrichting en interieur. Suite - een kamer met twee kamers met hoog comfort. Junior Suite - een semi-luxe met verbeterde indeling. Senior Suite - een suite met een slaapkamer en een woonkamer. Executive Suite - een kamer met twee slaapkamers.
Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?
Nee, er kan slechts 1 kamer geboekt worden voor 1 persoon. Bij bestelling van meerdere kamers dient u de gegevens op te geven van de personen die er gaan wonen.
Hoe geld besparen op een hotel?
Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in Trogir boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.
Waarom is uw kamerprijs lager dan op de officiële website van het hotel?
De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.
Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?
De borgsom in de hotels in Trogir wordt zelden in rekening gebracht. Dit is het voorrecht van de appartementen, waar bij het inchecken het bedrag op de bankkaart van de gast wordt bevroren in geval van compensatie voor beschadigde eigendommen of als de kamer niet 100% is betaald.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.
Zijn de verblijfskosten aangegeven voor de hele kamer of voor 1 persoon?
Op onze site worden de verblijfskosten in Trogir aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat je hebt opgegeven tijdens het zoeken. Houd er ook rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten, bijvoorbeeld accommodatie met een huisdier, het plaatsen van een extra bed, SPA-procedures, enz.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Trogir.
Vroeg inchecken of laat uitchecken.
Als het hotel een lage bezetting heeft, is "late checkout" mogelijk. Bij sommige hotels in Trogir is het gratis tot 14:00 uur. Soms voor een bijbetaling van 20-50% van het dagtarief. De hoogte van het bedrag en de mogelijkheid tot late check-out dienen vooraf met de beheerder te worden afgesproken. Vroeg inchecken is ook mogelijk onder vergelijkbare voorwaarden.
Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?
Allereerst moet u de stad aangeven waar u het hotel wilt boeken, evenals de in- en uitcheckdatums, het aantal gasten. De dienst toont actuele aanbiedingen met een prijsindicatie. Uit de lijst met hotels die verschijnt, moet u de juiste optie kiezen. Nadat je het hebt geselecteerd, zal het systeem je doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Trogir. Daar moet u het kamertype selecteren en alle gegevens invullen om te reserveren. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.
Kan ik mijn boeking annuleren?
In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Trogir zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw boeking tijdens het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.