Hoe besparen op hotelovernachting?
De prijzen worden bepaald door de seizoensvraag. Maar veel hotels in Sunny Beach bieden boekingskortingen in mei 2024. Om meer te weten te komen over actuele speciale aanbiedingen - gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting worden aangegeven met een speciaal teken in de resultaten.
Wat is het verschil tussen een luxe en een suite?
De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, kunt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën bekijken.
Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?
Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen.
Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.
Meest voorkomende hotelkamercategorieën
Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer.
Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed.
Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden.
Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed).
DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed.
Duplex is een kamer met twee verdiepingen.
De luxe is een kamer met meer comfort.
Suite is een tweekamersuite met superieur comfort.
Junior Suite - een superior kamer.
Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer).
Executive Suite - een suite met twee slaapkamers.
King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.
Kan ik 2 kamers tegelijk boeken?
Er kan slechts één kamer per naam worden geboekt. Als u meerdere kamers moet reserveren, moet u in dit geval in de aanvraag de volledige namen aangeven van de mensen die daar zullen wonen.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Sunny Beach.
Hoe boek ik een hotel bij Hotelhunter?
Allereerst moet u de stad aangeven waar u het hotel wilt boeken, evenals de in- en uitcheckdatums, het aantal gasten. De dienst toont actuele aanbiedingen met een prijsindicatie. Uit de lijst met hotels die verschijnt, moet u de juiste optie kiezen. Nadat je het hebt geselecteerd, zal het systeem je doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Sunny Beach. Daar moet u het kamertype selecteren en alle gegevens invullen om te reserveren. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.
Zijn de verblijfskosten aangegeven voor de hele kamer of voor 1 persoon?
De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.
Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?
De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Het is verplicht om een paspoort of ander identiteitsbewijs, boekingsbevestiging of betaling voor de kamer te tonen. Voor minderjarigen is een geboorteakte vereist.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De kamerprijs is inclusief accommodatie en diensten vermeld in de kamercategorie. Wanneer u online boekt, kunt u de lijst bekijken door op de naam van de kamer te klikken. In de kolom Voorwaarden wordt aangegeven of ontbijttarieven, belastingen en toeslagen die zijn vastgesteld door de overheid of de gemeente in Sunny Beach zijn inbegrepen. Deze informatie wordt overigens vermeld in uw bevestigingsmail (voucher).
Is het mogelijk om zelf een vloer te kiezen?
Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.
Kan ik mijn boeking annuleren?
Gratis annuleren is in veel gevallen mogelijk, behalve bij niet-restitueerbare boekingen. U kunt uw boeking in Sunny Beach tot 24 uur voor het inchecken kosteloos annuleren. Er zijn mogelijkheden met de mogelijkheid tot gratis annuleren op de dag van inchecken 1 uur voor de inchecktijd.
Annuleringsboetes komen vaak voor als u een kamer boekt met grote korting of in het hoogseizoen. Om problemen bij het boeken te voorkomen, leest u de annuleringsvoorwaarden door op de knop "Annuleringsvoorwaarden" te klikken.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.