Hotels in Tadzjikistan

Ongelooflijke deals voor hotels in Tadzjikistan. Reserveer online vanaf 9 $ per dag. Speciale kortingen tot 70%.

Populaire steden in Tadzjikistan

Plan uw reis van tevoren in Tadzjikistan - bekijk de populairste toeristische bestemmingen. Wij helpen u de beste accommodatie in Tadzjikistan te vinden tegen de meest aantrekkelijke prijs. Er zijn meer dan 225 hotels op onze website en in het voorjaar 2024.

Hoe kies je een goede accommodatie in Tadzjikistan

Bekijk onze excursies in andere landen: Oezbekistan, Kazachstan, Azerbeidzjan, Oman, Verenigde Arabische Emiraten, Nepal, Georgië, Armenië, Qatar, Bhutan

FAQ (veelgestelde vragen)

Laat uitchecken en vroeg inchecken

Als het hotel een lage bezetting heeft, is "late checkout" mogelijk. Bij sommige hotels in Tadzjikistan is het gratis tot 14:00 uur. Soms voor een bijbetaling van 20-50% van het dagtarief. De hoogte van het bedrag en de mogelijkheid tot late check-out dienen vooraf met de beheerder te worden afgesproken. Vroeg inchecken is ook mogelijk onder vergelijkbare voorwaarden.

Welke documenten zijn vereist bij het inchecken?

Het is verplicht om een paspoort of ander identiteitsbewijs, boekingsbevestiging of betaling voor de kamer te tonen. Voor minderjarigen is een geboorteakte vereist.

Annuleringsvoorwaarden

We proberen altijd de juiste voorwaarden voor onze klanten te vinden. In bijna alle gevallen kunt u uw boeking een dag voor inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er extra aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Er zijn situaties waarin klanten kamers boeken voor de data die ze nodig hebben met een grote korting. In dit geval kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht en moet u een boete betalen Als het hoogseizoen in Tadzjikistan begint, worden de kamers sneller "opgekocht". Hotels hebben de neiging om de voorwaarden aan te scherpen om annuleringen tot een minimum te beperken. We raden u aan het annuleringsbeleid te lezen voordat u uw accommodatie boekt tijdens perioden met veel vraag. Alle informatie wordt gepresenteerd in de sectie "Annuleringsbeleid".

Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?

De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.

Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?

Er kan slechts één kamer per naam worden geboekt. Als u meerdere kamers moet boeken, moet u in dit geval in de aanvraag de volledige namen aangeven van de mensen die daar zullen wonen.

Hoe geld besparen op een hotel?

De prijzen worden bepaald door de seizoensvraag. Maar veel hotels in Tadzjikistan bieden boekingskortingen in mei 2024. Om meer te weten te komen over actuele speciale aanbiedingen - gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting worden aangegeven met een speciaal teken in de resultaten.

Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?

De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen. Veel hotels in Tadzjikistan hebben een andere praktijk: de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)

Is het mogelijk om een vloer te kiezen?

Veel hotels geven de gasten geen verdiepingskeuze. U kunt uw voorkeuren aangeven in het boekingsverzoek, de hotelmanager zal proberen aan uw voorkeuren tegemoet te komen. Ook is het in sommige hotels van Tadzjikistan mogelijk om superior kamers op bepaalde verdiepingen te kiezen, bijvoorbeeld: van de 25e tot de 30e.

Hoe boek je een hotel in Tadzjikistan met Hotelhunter?

Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Tadzjikistan. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.

Wat is een niet-restitueerbaar tarief?

Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Tadzjikistan.

Waarom zijn 5-sterrenhotels in verschillende landen anders?

De hotelnorm, uitgegeven in 1989, regelt de procedure voor het toekennen van sterren aan hotels. In die jaren werden tijdens de zitting van de Wereldtoerismeorganisatie documenten aangenomen met voorwerpen die tegenwoordig geen "luxe" meer zijn. Daarom kan een vijfsterrenhotel soms de kwaliteit van de dienstverlening evenaren aan hotels met minder sterren. Ook de sterstatus in Tadzjikistan wordt toegekend door het Ministerie van Toerisme, op basis van nationale normen.

Meest voorkomende hotelkamercategorieën

Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden. Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed. Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met meer comfort. Suite is een tweekamersuite met superieur comfort. Junior Suite - een superior kamer. Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer). Executive Suite - een suite met twee slaapkamers. King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.

Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?

De prijs voor de kamer is inclusief alle diensten die op de boekingssite worden vermeld. Om ze te lezen, moet u op de kamernaam klikken. Ontbijt en basisbelastingen zijn vaak inbegrepen. Dit alles is zichtbaar wanneer u op de knop "Voorwaarden" klikt. De informatie wordt gedupliceerd na bevestiging van de boeking en zal per e-mail naar u toekomen. Ook is er in sommige steden in Tadzjikistan een extra toeristenbelasting, die gemiddeld 0,5-1,5 euro per persoon per verblijfsdag bedraagt.

Waarom is uw kamerprijs lager dan op de officiële website van het hotel?

De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.

Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?

De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, vindt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën.

Waarom zou je hotels in Tadzjikistan boeken via Hotelhunter?

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App