Waarom zijn 5-sterrenhotels in verschillende landen anders?
Omdat de procedure voor het toekennen van sterren aan hotels wordt geregeld door de hotelnorm, die in 1989 werd uitgegeven. Sindsdien is de levensstandaard enorm toegenomen en de punten van deze norm die in het verleden als luxe konden worden aangemerkt, zijn dat tegenwoordig niet meer.. Om deze reden kan een 5* hotel de kwaliteit van de dienstverlening soms evenaren aan hotels met minder sterren. Ook kan het Ministerie van Toerisme in een aantal landen de sterrenstatus toekennen op basis van nationale normen.
Hoe geld besparen op een hotel?
Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in Palestijns Gebied boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.
Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?
Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer.
Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed.
Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden.
Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed).
DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed.
Duplex is een kamer met twee verdiepingen.
De luxe is een kamer met meer comfort.
Suite is een tweekamersuite met superieur comfort.
Junior Suite - een superior kamer.
Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer).
Executive Suite - een suite met twee slaapkamers.
King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.
Heb ik een borg nodig bij het inchecken?
De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen.
Veel hotels in Palestijns Gebied hebben een andere praktijk: de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)
Kan de gast zelf de vloer kiezen?
Veel hotels geven de gasten geen verdiepingskeuze. U kunt uw voorkeuren aangeven in het boekingsverzoek, de hotelmanager zal proberen aan uw voorkeuren tegemoet te komen. Ook is het in sommige hotels van Palestijns Gebied mogelijk om superior kamers op bepaalde verdiepingen te kiezen, bijvoorbeeld: van de 25e tot de 30e.
Laat uitchecken en vroeg inchecken
Als het hotel een lage bezetting heeft, is "late checkout" mogelijk. Bij sommige hotels in Palestijns Gebied is het gratis tot 14:00 uur. Soms voor een bijbetaling van 20-50% van het dagtarief. De hoogte van het bedrag en de mogelijkheid tot late check-out dienen vooraf met de beheerder te worden afgesproken.
Vroeg inchecken is ook mogelijk onder vergelijkbare voorwaarden.
Hoe lang wacht het hotel op de gast na het uitchecken?
Het hangt allemaal af van het hotel dat je hebt gekozen. Elk hotel heeft zijn eigen check-in voorwaarden, daarom raden wij u aan om, voordat u een betaling uitvoert, deze in detail te lezen.
De meeste hotels wachten op de dag van aankomst tot 00:00 uur op je, als je het exacte tijdstip van aankomst niet hebt aangegeven bij het boeken.
Kan ik meerdere kamers boeken op mijn naam?
Er kan slechts één kamer per naam worden geboekt. Als u meerdere kamers moet boeken, moet u in dit geval in de aanvraag de volledige namen aangeven van de mensen die daar zullen wonen.
Hoe boek ik een hotel bij Hotelhunter?
Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Palestijns Gebied. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.
Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?
Op onze site worden de verblijfskosten in Palestijns Gebied aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat je hebt opgegeven tijdens het zoeken. Houd er ook rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten, bijvoorbeeld accommodatie met een huisdier, het plaatsen van een extra bed, SPA-procedures, enz.
Wat is inbegrepen in de boekingsprijs?
De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Palestijns Gebied.
We proberen altijd de juiste voorwaarden voor onze klanten te vinden. In bijna alle gevallen kunt u uw boeking een dag voor inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er extra aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren.
Er zijn situaties waarin klanten kamers boeken voor de data die ze nodig hebben met een grote korting. In dit geval kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht en moet u een boete betalen
Als het hoogseizoen in Palestijns Gebied begint, worden de kamers sneller "opgekocht". Hotels hebben de neiging om de voorwaarden aan te scherpen om annuleringen tot een minimum te beperken. We raden u aan het annuleringsbeleid te lezen voordat u uw accommodatie boekt tijdens perioden met veel vraag. Alle informatie wordt gepresenteerd in de sectie "Annuleringsbeleid".
Documenten bij het inchecken
Het is verplicht om een paspoort of ander identiteitsbewijs, boekingsbevestiging of betaling voor de kamer te tonen. Voor minderjarigen is een geboorteakte vereist.
Wat is het verschil tussen een luxe en een suite?
De grootte van de kamer is het belangrijkste verschil, de suite zal groter zijn. Ook de indeling en inrichting zal voor de suite en voor de suite anders zijn. Op onze website vindt u een uitgebreide beschrijving en foto's van alle kamercategorieën bij het kiezen van een accommodatie-optie.