Hotels in Nieuw-Zeeland

Zoek naar geweldige hoteldeals in Nieuw-Zeeland en bespaar vandaag tot 70%. Vergelijk prijzen en bespaar geld met Hotelhunter.

Populaire toeristische steden

Hotelhunter helpt je de beste deals te vinden door prijzen van alle populaire boekingssystemen in één keer te vergelijken. Slechts in het voorjaar 2024 bieden wij exclusieve lage tarieven rechtstreeks van hotels.

Hoe kies je een goed hotel in Nieuw-Zeeland ?

Wil je de filmlocaties van de veelgeprezen kaskraker "The Lord of the Rings" bezoeken, de frisse zeelucht inademen en de werkende geothermische bronnen zien? Ga dan naar Nieuw-Zeeland! Als je een fan bent van buitenactiviteiten met een druppel adrenaline, dan wachten de Nevis-vallei met zijn bungeejumpgebied van 134 meter, de slapende Rangitoto-vulkaan en winterskiën in Queenstown op je.

Houd bij het zoeken en boeken van een hotel in Nieuw-Zeeland rekening met de volgende informatie:

  • de meest populaire bestemmingen zijn Auckland (50% van de totale aanvragen voor Hotelhunter), Queenstown (28%), Christchurch (12%), Wellington (10%).
  • 2-persoonskamers tegen de meest betaalbare prijs - slechts $ 6 - worden aangeboden door 1-2-sterrenhotels in Auckland;
  • in de 3-sterrensector variëren de tarieven van $ 12 tot $ 19; 4-sterren - van $ 13 tot $ 78;
  • Gemiddelde prijs per verblijf in hotels in Nieuw-Zeeland - $ 152;
  • Kortingen en promoties kunnen de tarieven voor een driesterrenhotel verlagen tot $ 21 (Auckland) en een viersterrenhotel tot $ 27 (Queenstown);
  • weekendnachten zijn meestal $ 3-4 duurder dan doordeweekse dagen;
  • Mei is de goedkoopste maand om in Nieuw-Zeeland te wonen met een gemiddelde daling van de tarieven van 41%;
  • tijdens het hoogseizoen (november-februari) is er een lichte stijging van de prijs van hoteldiensten met 1%.

Om te besparen op accommodatie, vergelijkt u prijzen, servicepakketten, speciale aanbiedingen van verschillende hoteliers en maakt u pas daarna uw keuze.

Bekijk onze excursies in andere landen: Nieuw-Caledonië, Australia, Fiji, Vanuatu, Frans-Polynesië, Palau, Filipijnen, Indonesië, Maleisië, Singapore

FAQ (veelgestelde vragen)

Waarom zijn 5*-hotels in verschillende landen anders?

De normen voor sterrenclassificatie werden in 1989 aangenomen tijdens de zitting van de Wereldtoerismeorganisatie, maar sindsdien is de levensstandaard gestegen en zijn opties die voorheen als luxe werden geclassificeerd gemeengoed geworden. Daarom halen 4-sterrenhotels vaak de achterstand op 5-sterrenhotels op het gebied van comfort. In sommige landen zijn er, naast de algemene, nationale normen voor het toekennen van sterren die adviserend van aard zijn.

Hoe boek ik een hotel bij Hotelhunter?

Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Nieuw-Zeeland. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.

Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?

De prijs voor de kamer is inclusief alle diensten die op de boekingssite worden vermeld. Om ze te lezen, moet u op de kamernaam klikken. Ontbijt en basisbelastingen zijn vaak inbegrepen. Dit alles is zichtbaar wanneer u op de knop "Voorwaarden" klikt. De informatie wordt gedupliceerd na bevestiging van de boeking en zal per e-mail naar u toekomen. Ook is er in sommige steden in Nieuw-Zeeland een extra toeristenbelasting, die gemiddeld 0,5-1,5 euro per persoon per verblijfsdag bedraagt.

Hoe geld besparen op een hotel?

De kosten van kamers in hotels zijn direct afhankelijk van de seizoensvraag. Veel hotels in Nieuw-Zeeland bieden echter mogelijk boekingskorting in mei 2024. Gebruik de zoekfunctie op onze website om de huidige kortingen en speciale aanbiedingen te zien. Discounthotels worden in de zoekresultaten gemarkeerd met een speciaal bord.

Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?

Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.

Documenten bij het inchecken

Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.

Kan ik 2 kamers tegelijk boeken?

De klant kan slechts één kamer voor één naam boeken. Als het nodig is om meerdere kamers te boeken, geeft de applicatie de namen aan van de mensen die daar zullen wonen.

Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?

Op de officiële websites van hotels wordt meestal de basisprijs aangeboden, terwijl in hotelboekingssystemen (Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.) er bijna altijd speciale aanbiedingen en kortingen zijn. En aangezien Hotelhunter prijzen in alle hotelboekingssystemen tegelijk vindt en vergelijkt, rekening houdend met promotie- en kortingsaanbiedingen, kunnen de prijzen hier lager zijn dan op de officiële websites van hotels.

Annuleringsvoorwaarden

In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Nieuw-Zeeland zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw reservering in het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.

Wat is een niet-restitueerbaar tarief?

Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief waarbij een kamer tegen de laagste prijs wordt geboekt, maar een vooruitbetaling is vereist, die niet wordt gerestitueerd in geval van annulering.

Is het mogelijk om zelf een vloer te kiezen?

Veel hotels geven de gasten geen verdiepingskeuze. U kunt uw voorkeuren aangeven in het boekingsverzoek, de hotelmanager zal proberen aan uw voorkeuren tegemoet te komen. Ook is het in sommige hotels van Nieuw-Zeeland mogelijk om superior kamers op bepaalde verdiepingen te kiezen, bijvoorbeeld: van de 25e tot de 30e.

Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?

De meest voorkomende kamercategorieën zijn: Single (SGL) - een eenpersoonskamer of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - een tweepersoonskamer met een bed (dubbel). Twin (TWN) - een tweepersoonskamer met twee bedden (2 eenpersoonsbedden). Triple (TRPL) - een driepersoonskamer (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB (Extra bed) - driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden plus een extra eenpersoonsbed). Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe - een superior kamer. Verschilt van standaard kamers in groot formaat, verbeterde inrichting, uitzicht vanuit het raam. Junior Suite - een eenkamersuite met een omheinde slaapplaats van superieur comfort. Het verschilt van De luxe in een groter gebied en luxere inrichting. Suite - een superior kamer met twee kamers. Senior Suite - een twee- of driekamersuite (woonkamer + 1 of 2 slaapkamers) superior kamer (superior suite). Het kan afwijken van de Suite in een groter gebied, extra services en apparatuur Executive Suite - een suite met twee of meer slaapkamers. Kan afwijken van Senior Suite in groter gebied, extra services en uitrusting. King Suite - "Koninklijke suite". Heeft 2 slaapkamers, een woonkamer, een vergaderruimte of een werkkamer.

Wat is het verschil tussen een Luxe kamer en een Suite?

De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, vindt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën.

Staat de prijs per kamer of per persoon op jullie website?

Op onze site worden de verblijfskosten in Nieuw-Zeeland aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat je hebt opgegeven tijdens het zoeken. Houd er ook rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten, bijvoorbeeld accommodatie met een huisdier, het plaatsen van een extra bed, SPA-procedures, enz.

Heb ik een borg nodig bij het inchecken?

Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.

Waarom zou je hotels in Nieuw-Zeeland boeken via Hotelhunter?

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App