Hotels in Malta

Ongelooflijke deals voor hotels in Malta. Reserveer online vanaf 11 $ per dag. Speciale kortingen tot 70%.

Populaire toeristische steden in Malta

De populairste steden in Malta voor reizigers. We hebben meer dan 3845 hotels in Malta, waarvan je zeker het ideale hotel voor je geplande reis kunt vinden. Alleen in het voorjaar 2024 kunt u kamers boeken met speciale korting in de hotelketens Ibis, Novotel en Holiday Inn.

Memo voor een reiziger die naar Malta gaat

Malta is een schilderachtig eiland dat zich uitstrekt over de Middellandse Zee, tussen Sicilië en Noord-Afrika. Gedurende zijn lange geschiedenis heeft Malta de heerschappij van de Romeinen, Moren, Fransen, Britten gezien en elk tijdperk heeft zijn stempel op het land gedrukt. Liefhebbers van rijke excursieroutes, pittoreske stranden en duiken komen hier. De chique pleinen en gezellige straatjes van Valletta, de natuurlijke schoonheid van de nabijgelegen eilanden Gozo en Comino, luxe hotels in Sliema en het bruisende nachtleven van St. Julian's - op Malta vindt iedereen iets van zijn gading.

Elke Europese staat zal jaloers zijn op het indrukwekkende aantal attracties van het kleine Malta. De leider in het aantal toeristische musthaves is natuurlijk Valletta. Gozo verdient speciale vermelding - het fantastische eiland van de nimf Calypso, letterlijk bezaaid met architecturale en archeologische monumenten.

In de lijst met de belangrijkste toeristische locaties in Malta:

  • Paleis van de Grootmeester en Kathedraal van St. John in Valletta;
    Ghar Dalam-grot;
  • San Anton-paleis en tuinen in Attard;
  • Megalithische tempels van Malta;
  • Paceville-stad;
  • Mdina martelmuseum;
  • Forten van Manoel, Sant'Angelo en Ricasoli;
  • oude bouwwerken van Khal-Saflieni en anderen.

Er zijn geen problemen met accommodatie op Malta - het kolossale aantal toeristen dat hier elk jaar komt, is hiervan een levendige bevestiging. Er zijn hier hotels met verschillende "sterren", en het serviceniveau kan zowel binnen de sterrenlijnen als daartussen sterk variëren.

Als u besluit Malta tijdens het seizoen (van mei tot september) te bezoeken, moet u zeker uw hotel van tevoren boeken. In de winter worden veel hotels gerenoveerd, waardoor het aantal accommodaties met minstens de helft wordt verminderd. Tegelijkertijd verlagen de meeste hotels in deze periode hun accommodatieprijzen aanzienlijk. Daarom kunt u met een reis van november tot maart wat plezier beleven in een suite tegen een redelijke prijs.

Om de voordeligste accommodatie-optie te vinden, raden we aan om de online service van Hotelhunter te gebruiken. Hiermee kan iedereen gemakkelijk een geschikte accommodatie voor zichzelf vinden door hotelprijzen te vergelijken, de optimale locatie, het soort eten en een scala aan diensten te kiezen. Hier vindt u ook de huidige kortingen en geweldige aanbiedingen, waarmee u nog gemakkelijker kunt besparen op accommodatie.

Bekijk onze excursies in andere landen: Tunesië, Italië, Montenegro, Kroatië, Macedonië, Griekenland, Kosovo, Monaco, Spanje, Servië

Antwoorden op vragen over hotels in Malta

Kan de gast zelf de vloer kiezen?

Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.

Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?

Allereerst moet u de stad aangeven waar u het hotel wilt boeken, evenals de in- en uitcheckdatums, het aantal gasten. De dienst toont actuele aanbiedingen met een prijsindicatie. Uit de lijst met hotels die verschijnt, moet u de juiste optie kiezen. Nadat je het hebt geselecteerd, zal het systeem je doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Malta. Daar moet u het kamertype selecteren en alle gegevens invullen om te reserveren. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.

Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?

De meest voorkomende kamercategorieën zijn: Single (SGL) - een eenpersoonskamer of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - een tweepersoonskamer met een bed (dubbel). Twin (TWN) - een tweepersoonskamer met twee bedden (2 eenpersoonsbedden). Triple (TRPL) - een driepersoonskamer (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB (Extra bed) - driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden plus een extra eenpersoonsbed). Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe - een superior kamer. Verschilt van standaard kamers in groot formaat, verbeterde inrichting, uitzicht vanuit het raam. Junior Suite - een eenkamersuite met een omheinde slaapplaats van superieur comfort. Het verschilt van De luxe in een groter gebied en luxere inrichting. Suite - een superior kamer met twee kamers. Senior Suite - een twee- of driekamersuite (woonkamer + 1 of 2 slaapkamers) superior kamer (superior suite). Het kan afwijken van de Suite in een groter gebied, extra services en apparatuur Executive Suite - een suite met twee of meer slaapkamers. Kan afwijken van Senior Suite in groter gebied, extra services en uitrusting. King Suite - "Koninklijke suite". Heeft 2 slaapkamers, een woonkamer, een vergaderruimte of een werkkamer.

Niet-restitueerbaar tarief - wat is het?

Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief dat tegen lage kosten en vooruitbetaald wordt geboekt. In geval van weigering om in te checken, wordt de vooruitbetaling niet gerestitueerd.

Zijn de verblijfskosten aangegeven voor de hele kamer of voor 1 persoon?

Op onze site worden de verblijfskosten in Malta aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat je hebt opgegeven tijdens het zoeken. Houd er ook rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten, bijvoorbeeld accommodatie met een huisdier, het plaatsen van een extra bed, SPA-procedures, enz.

Waarom zijn 5-sterrenhotels in verschillende landen anders?

De normen voor sterrenclassificatie werden in 1989 aangenomen tijdens de zitting van de Wereldtoerismeorganisatie, maar sindsdien is de levensstandaard gestegen en zijn opties die voorheen als luxe werden geclassificeerd gemeengoed geworden. Daarom halen 4-sterrenhotels vaak de achterstand op 5-sterrenhotels op het gebied van comfort. In sommige landen zijn er, naast de algemene, nationale normen voor het toekennen van sterren die adviserend van aard zijn.

Kan ik 2 kamers tegelijk boeken?

Er kan slechts één kamer per naam worden geboekt. Als u meerdere kamers moet boeken, moet u in dit geval in de aanvraag de volledige namen aangeven van de mensen die daar zullen wonen.

Waarom is uw kamerprijs lager dan op de officiële website van het hotel?

De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.

Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?

Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.

Heb ik een borg nodig bij het inchecken?

De borgsom in de hotels in Malta wordt zelden in rekening gebracht. Dit is het voorrecht van de appartementen, waar bij het inchecken het bedrag op de bankkaart van de gast wordt bevroren in geval van compensatie voor beschadigde eigendommen of als de kamer niet 100% is betaald.

Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?

De kamerprijs is inclusief accommodatie en diensten vermeld in de kamercategorie. Wanneer u online boekt, kunt u de lijst bekijken door op de naam van de kamer te klikken. In de kolom Voorwaarden wordt aangegeven of ontbijttarieven, belastingen en toeslagen die zijn vastgesteld door de overheid of de gemeente in Malta zijn inbegrepen. Deze informatie wordt overigens vermeld in uw bevestigingsmail (voucher).

Documenten bij het inchecken

Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.

Hoe lang wacht het hotel op de gast na het uitchecken?

Het hangt allemaal af van het hotel dat je hebt gekozen. Elk hotel heeft zijn eigen check-in voorwaarden, daarom raden wij u aan om, voordat u een betaling uitvoert, deze in detail te lezen. De meeste hotels wachten op de dag van aankomst tot 00:00 uur op je, als je het exacte tijdstip van aankomst niet hebt aangegeven bij het boeken.

Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?

De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, vindt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën.

Kan ik mijn boeking annuleren?

Gratis annuleren is in veel gevallen mogelijk, afgezien van niet-restitueerbare boekingen. U kunt uw boeking in Malta zonder boete annuleren tot 24 uur voor het inchecken. Er zijn mogelijkheden met de mogelijkheid tot gratis annuleren op de dag van inchecken 1 uur voor de inchecktijd. Annuleringsboetes komen vaak voor als u een kamer boekt met grote korting of in het hoogseizoen. Om problemen bij het boeken te voorkomen, leest u de annuleringsvoorwaarden door op de knop "Annuleringsvoorwaarden" te klikken.

Waarom zou je hotels in Malta boeken via Hotelhunter?

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App