Er zijn in totaal 266 hotels beschikbaar voor reserveringen in 2024.
Kies de hotels in Vasto voor de beste prijs. Actuele speciale aanbiedingen bij het boeken van in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Dynamiek van prijswijzigingen voor hotels in Vasto per maand
- 131 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 65.5 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden
- Sicilië 36278 hotels
- Rome 18629 hotels
- Florence 7334 hotels
- Milan 7198 hotels
- Naples 5186 hotels
- Venice 4778 hotels
- Palermo 3714 hotels
- Syracuse 2970 hotels
- Bologna 2125 hotels
- Verona 2028 hotels
- Sicily 37768 hotels
- Toscane (wijnstreek) 30987 hotels
- Italiaanse Alpen 30564 hotels
- Lazio 26632 hotels
- Puglia 26257 hotels
- Latium (wijnstreek) 25272 hotels
- Lombardy 24513 hotels
- Apulië (wijnstreek) 24500 hotels
- Rome 21212 hotels
- Salento 19942 hotels
- Veneto 19747 hotels
- Sardinië 19074 hotels
- Sardinia 18935 hotels
- Campania 18081 hotels
- Veneto (wijnstreek) 16599 hotels
- Oostkust van Sicilië 15697 hotels
- Lecce 14154 hotels
- Noordkust van Sicilië 13300 hotels
- Italiaanse Rivièra 12081 hotels
- Liguria 11659 hotels
- Florence 11648 hotels
- Trentino-Zuid-Tirol 11045 hotels
- Venetiaanse Kust 10911 hotels
- Napels 10720 hotels
- Emilia-Romagna 10713 hotels
- Piedmont 10463 hotels
- Venetië 8853 hotels
- Alto Adige 8615 hotels
- Milaan 8296 hotels
- Piemonte (wijnstreek) 7986 hotels
Veelgestelde vragen over hotelboekingen in Vasto
Kan ik 2 kamers tegelijk boeken?
Er kan slechts één kamer per naam worden geboekt. Als u meerdere kamers moet reserveren, moet u in dit geval in de aanvraag de volledige namen aangeven van de mensen die daar zullen wonen.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Vasto.
Waarom is uw kamerprijs lager dan op de officiële website van het hotel?
De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.
Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?
Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Vasto. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.
Moet ik een borg achterlaten bij het inchecken?
Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.
Hoe korting krijgen?
Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in Vasto boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.
Annuleringsvoorwaarden voor boekingen
In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Vasto zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw boeking tijdens het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.
Wat is het verschil tussen een Luxe kamer en een Suite?
De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, kunt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën bekijken.
Staat de prijs per kamer of per persoon op jullie website?
Op onze website staan de prijzen voor hotels in Vasto aangegeven voor de hele kamer. De prijs voor een tweepersoonskamer betekent de verblijfskosten voor twee personen, de prijs voor een eenpersoonskamer betekent de verblijfskosten voor één persoon. Als u van plan bent een extra bed in de kamer aan te vragen, bijvoorbeeld als u met een kind reist, dient u de beschikbaarheid en kosten van een extra babybed te controleren. Om misverstanden te voorkomen, is het beter om de informatie te verduidelijken door contact op te nemen met het hotel.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De kamerprijs is inclusief accommodatie en diensten vermeld in de kamercategorie. Wanneer u online boekt, kunt u de lijst bekijken door op de naam van de kamer te klikken. In de kolom Voorwaarden wordt aangegeven of ontbijttarieven, belastingen en toeslagen die zijn vastgesteld door de overheid of de gemeente in Vasto zijn inbegrepen. Deze informatie wordt overigens vermeld in uw bevestigingsmail (voucher).
Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?
Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden. Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed. Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met meer comfort. Suite is een tweekamersuite met superieur comfort. Junior Suite - een superior kamer. Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer). Executive Suite - een suite met twee slaapkamers. King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.