Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De kamerprijs is inclusief accommodatie en diensten vermeld in de kamercategorie. Wanneer u online boekt, kunt u de lijst bekijken door op de naam van de kamer te klikken. In de kolom Voorwaarden wordt aangegeven of ontbijttarieven, belastingen en toeslagen die zijn vastgesteld door de overheid of de gemeente in Trapani zijn inbegrepen. Deze informatie wordt overigens vermeld in uw bevestigingsmail (voucher).
Kan ik mijn boeking annuleren?
Gratis annuleren is in veel gevallen mogelijk, behalve bij niet-restitueerbare boekingen. U kunt uw boeking in Trapani tot 24 uur voor het inchecken kosteloos annuleren. Er zijn mogelijkheden met de mogelijkheid tot gratis annuleren op de dag van inchecken 1 uur voor de inchecktijd.
Annuleringsboetes komen vaak voor als u een kamer boekt met grote korting of in het hoogseizoen. Om problemen bij het boeken te voorkomen, leest u de annuleringsvoorwaarden door op de knop "Annuleringsvoorwaarden" te klikken.
Hoe boek je een hotel in Trapani met Hotelhunter?
Vul in het geopende venster de zoekparameters in: land, stad, datums en andere wensen. De service van Hotelhunter geeft u relevante aanbiedingen met een indicatie van de kosten, waaruit u kunt kiezen wat bij u past.
Hotelhunter zal u doorverwijzen naar de boekingssite met de aanbieding waarin u geïnteresseerd bent Trapani: Boeking, Agoda, Expedia, etc. Volg de verdere instructies op de website om uw boeking te voltooien.
Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?
Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.
Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in Trapani boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.
Zijn de verblijfskosten aangegeven voor de hele kamer of voor 1 persoon?
Op onze website staan de prijzen voor hotels in Trapani aangegeven voor de hele kamer. De prijs voor een tweepersoonskamer betekent de verblijfskosten voor twee personen, de prijs voor een eenpersoonskamer betekent de verblijfskosten voor één persoon. Als u van plan bent een extra bed in de kamer aan te vragen, bijvoorbeeld als u met een kind reist, dient u de beschikbaarheid en kosten van een extra babybed te controleren. Om misverstanden te voorkomen, is het beter om de informatie te verduidelijken door contact op te nemen met het hotel.
Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?
Accommodatietypes zijn als volgt:
Single - een eenpersoonskamer, of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer.
Double - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed.
Twin - een tweepersoonskamer, maar met twee eenpersoonsbedden.
Triple - een driepersoonskamer waarin er ofwel drie eenpersoonsbedden zijn of een tweepersoonsbed in combinatie met een eenpersoonsbed. In tegenstelling tot de DBL+EXB accommodatie is er een stationaire derde slaapgelegenheid
Duplex is een kamer met twee verdiepingen.
De luxe is een kamer met luxe inrichting en interieur.
Suite - een kamer met twee kamers met hoog comfort.
Junior Suite - een semi-luxe met verbeterde indeling.
Senior Suite - een suite met een slaapkamer en een woonkamer.
Executive Suite - een kamer met twee slaapkamers.
Moet ik een borg achterlaten bij het inchecken?
De borgsom in de hotels in Trapani wordt zelden in rekening gebracht. Dit is het voorrecht van de appartementen, waar bij het inchecken het bedrag op de bankkaart van de gast wordt bevroren in geval van compensatie voor beschadigde eigendommen of als de kamer niet 100% is betaald.
Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?
De luxe is duurder, omdat het een groter gebied en een handiger indeling heeft, maar elk hotel kan extra nuances hebben.
Kan ik meerdere kamers boeken op mijn naam?
Er kan slechts één kamer per naam worden geboekt. Als u meerdere kamers moet reserveren, moet u in dit geval in de aanvraag de volledige namen aangeven van de mensen die daar zullen wonen.
Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?
De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.
Welke documenten moet je bij je hebben bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief waarbij een kamer tegen de laagste prijs wordt geboekt, maar een vooruitbetaling is vereist, die niet wordt gerestitueerd in geval van annulering.