144 hotels beschikbaar voor reservering in 2024
Kies de hotels in Palau voor de beste prijs. Actuele speciale aanbiedingen bij het boeken van in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Dynamiek van prijswijzigingen voor hotels in Palau per maand
- 118 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 59 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden in Italië
- Sicilië 36278 hotels
- Rome 18629 hotels
- Florence 7334 hotels
- Milan 7198 hotels
- Naples 5186 hotels
- Venice 4778 hotels
- Palermo 3714 hotels
- Syracuse 2970 hotels
- Bologna 2125 hotels
- Verona 2028 hotels
- Sicily 37768 hotels
- Toscane (wijnstreek) 30987 hotels
- Italiaanse Alpen 30564 hotels
- Lazio 26632 hotels
- Puglia 26257 hotels
- Latium (wijnstreek) 25272 hotels
- Lombardy 24513 hotels
- Apulië (wijnstreek) 24500 hotels
- Rome 21212 hotels
- Salento 19942 hotels
- Veneto 19747 hotels
- Sardinië 19074 hotels
- Sardinia 18935 hotels
- Campania 18081 hotels
- Veneto (wijnstreek) 16599 hotels
- Oostkust van Sicilië 15697 hotels
- Lecce 14154 hotels
- Noordkust van Sicilië 13300 hotels
- Italiaanse Rivièra 12081 hotels
- Liguria 11659 hotels
- Florence 11648 hotels
- Trentino-Zuid-Tirol 11045 hotels
- Venetiaanse Kust 10911 hotels
- Napels 10720 hotels
- Emilia-Romagna 10713 hotels
- Piedmont 10463 hotels
- Venetië 8853 hotels
- Alto Adige 8615 hotels
- Milaan 8296 hotels
- Piemonte (wijnstreek) 7986 hotels
Antwoorden op vragen over hotels in Palau
Waarom is de prijs per kamer op jullie website lager dan op de officiële website van het hotel?
De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.
Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?
Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief waarbij een kamer tegen de laagste prijs wordt geboekt, maar een vooruitbetaling is vereist, die niet wordt gerestitueerd in geval van annulering.
Hoe boek ik een hotel bij Hotelhunter?
Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Palau. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.
Staat de prijs per kamer of per persoon op jullie website?
De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.
Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?
De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, kunt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën bekijken.
Meest voorkomende hotelkamercategorieën
Single (SGL) - eenpersoonskamer of eenpersoonskamer in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin (TWN) - tweepersoonskamer met twee aparte bedden. Triple (TRPL) - een kamer met drie vaste bedden (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed + 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed en een derde extra bed. Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met meer comfort. Suite is een tweekamersuite met superieur comfort. Junior Suite - een superior kamer. Senior Suite - een superior suite met 2 kamers (slaapkamer + woonkamer). Executive Suite - een suite met twee slaapkamers. King Suite - 2 slaapkamers, woonkamer en vergaderruimte.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.
Vroeg inchecken of laat uitchecken.
Als het hotel een lage bezetting heeft, is "late checkout" mogelijk. Bij sommige hotels in Palau is het gratis tot 14:00 uur. Soms voor een bijbetaling van 20-50% van het dagtarief. De hoogte van het bedrag en de mogelijkheid tot late check-out dienen vooraf met de beheerder te worden afgesproken. Vroeg inchecken is ook mogelijk onder vergelijkbare voorwaarden.
Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?
De klant kan slechts één kamer voor één naam boeken. Als het nodig is om meerdere kamers te boeken, geeft de applicatie de namen aan van de mensen die daar zullen wonen.
Annuleringsvoorwaarden
Gratis annuleren is in veel gevallen mogelijk, behalve bij niet-restitueerbare boekingen. U kunt uw boeking in Palau tot 24 uur voor het inchecken kosteloos annuleren. Er zijn mogelijkheden met de mogelijkheid tot gratis annuleren op de dag van inchecken 1 uur voor de inchecktijd. Annuleringsboetes komen vaak voor als u een kamer boekt met grote korting of in het hoogseizoen. Om problemen bij het boeken te voorkomen, leest u de annuleringsvoorwaarden door op de knop "Annuleringsvoorwaarden" te klikken.
Hoe korting krijgen?
De kosten van kamers in hotels zijn direct afhankelijk van de seizoensvraag. Veel hotels in Palau bieden echter mogelijk boekingskorting in mei 2024. Gebruik de zoekfunctie op onze website om de huidige kortingen en speciale aanbiedingen te zien. Discounthotels worden in de zoekresultaten gemarkeerd met een speciaal bord.
Welke documenten zijn vereist bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.