109 hotels beschikbaar voor reservering in 2024
Kortingen op de hotels in Livorno tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Verandering van de prijzen voor de hotels in Livorno per maand
- 122 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 61 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden
- Sicilië 36278 hotels
- Rome 18629 hotels
- Florence 7334 hotels
- Milan 7198 hotels
- Naples 5186 hotels
- Venice 4778 hotels
- Palermo 3714 hotels
- Syracuse 2970 hotels
- Bologna 2125 hotels
- Verona 2028 hotels
- Sicily 37768 hotels
- Toscane (wijnstreek) 30987 hotels
- Italiaanse Alpen 30564 hotels
- Lazio 26632 hotels
- Puglia 26257 hotels
- Latium (wijnstreek) 25272 hotels
- Lombardy 24513 hotels
- Apulië (wijnstreek) 24500 hotels
- Rome 21212 hotels
- Salento 19942 hotels
- Veneto 19747 hotels
- Sardinië 19074 hotels
- Sardinia 18935 hotels
- Campania 18081 hotels
- Veneto (wijnstreek) 16599 hotels
- Oostkust van Sicilië 15697 hotels
- Lecce 14154 hotels
- Noordkust van Sicilië 13300 hotels
- Italiaanse Rivièra 12081 hotels
- Liguria 11659 hotels
- Florence 11648 hotels
- Trentino-Zuid-Tirol 11045 hotels
- Venetiaanse Kust 10911 hotels
- Napels 10720 hotels
- Emilia-Romagna 10713 hotels
- Piedmont 10463 hotels
- Venetië 8853 hotels
- Alto Adige 8615 hotels
- Milaan 8296 hotels
- Piemonte (wijnstreek) 7986 hotels
Goedkope hotels in Livorno
-
Hotel Citta'
Via Di Franco, 32, Livornovan 66 $ -
Hotel Ariston Livorno
Piazza della Repubblica 11, Livornovan 71 $ -
Hotel Stazione Livorno
Viale Carducci 301, Livornovan 95 $
-
Giappone Inn Parking Hotel
Via Grande 65, Livornovan 46 $ -
Hotel Boston Livorno
Piazza Mazzini 40, Livornovan 77 $ -
Hotel Touring Livorno
Via Goldoni 61, Livornovan 66 $
Antwoorden op vragen over hotels in Livorno
Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?
De meest voorkomende kamercategorieën zijn: Single (SGL) - een eenpersoonskamer of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - een tweepersoonskamer met een bed (dubbel). Twin (TWN) - een tweepersoonskamer met twee bedden (2 eenpersoonsbedden). Triple (TRPL) - een driepersoonskamer (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB (Extra bed) - driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden plus een extra eenpersoonsbed). Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe - een superior kamer. Verschilt van standaard kamers in groot formaat, verbeterde inrichting, uitzicht vanuit het raam. Junior Suite - een eenkamersuite met een omheinde slaapplaats van superieur comfort. Het verschilt van De luxe in een groter gebied en luxere inrichting. Suite - een superior kamer met twee kamers. Senior Suite - een twee- of driekamersuite (woonkamer + 1 of 2 slaapkamers) superior kamer (superior suite). Het kan afwijken van de Suite in een groter gebied, extra services en apparatuur Executive Suite - een suite met twee of meer slaapkamers. Kan afwijken van Senior Suite in groter gebied, extra services en uitrusting. King Suite - 2 slaapkamers, een woonkamer, een vergaderruimte of een werkkamer.
Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?
De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.
Moet ik een borg achterlaten bij het inchecken?
De borgsom in de hotels in Livorno wordt zelden in rekening gebracht. Dit is het voorrecht van de appartementen, waar bij het inchecken het bedrag op de bankkaart van de gast wordt bevroren in geval van compensatie voor beschadigde eigendommen of als de kamer niet 100% is betaald.
Hoe boek je een hotel in Livorno met Hotelhunter?
Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Livorno. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.
Vroeg inchecken of laat uitchecken.
Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.
Annuleringsvoorwaarden
In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Livorno zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw boeking tijdens het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De prijs voor de kamer is inclusief alle diensten die op de boekingssite worden vermeld. Om ze te lezen, moet u op de kamernaam klikken. Ontbijt en basisbelastingen zijn vaak inbegrepen. Dit alles is zichtbaar wanneer u op de knop "Voorwaarden" klikt. De informatie wordt gedupliceerd na bevestiging van de boeking en zal per e-mail naar u toekomen. Ook is er in sommige steden een extra toeristenbelasting, die gemiddeld 0,5-1,5 euro per persoon per verblijfsdag bedraagt.
Waarom is de prijs per kamer op jullie website lager dan op de officiële website van het hotel?
Hotelhunter is een hotelaggregator. We vinden en vergelijken prijzen in alle boekingssystemen tegelijk, ook met de officiële prijs op de website van het hotel. En eerst laten we je de meest aantrekkelijke kortingsaanbieding zien. Via ons systeem kunt u tot 70% besparen op hotelboekingen in Livorno.
Niet-restitueerbaar tarief
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief dat tegen lage kosten en vooruitbetaald wordt geboekt. In geval van weigering om in te checken, wordt de vooruitbetaling niet gerestitueerd.
Is het mogelijk om zelf een vloer te kiezen?
In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.
Kan ik 2 kamers tegelijk boeken?
Nee, er kan slechts 1 kamer geboekt worden voor 1 persoon. Bij bestelling van meerdere kamers dient u de gegevens op te geven van de personen die er gaan wonen.
Hoe geld besparen op een hotel?
Kamerprijzen variëren per seizoen, maar vaak bieden sommige hotels in Livorno boekingskortingen in mei 2024. Om kennis te maken met speciale aanbiedingen, gebruik de zoekfunctie op onze website, hotels met korting krijgen een speciale markering in de resultaten.
Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?
De grootte van de kamer is het belangrijkste verschil, de suite zal groter zijn. De indeling en inrichting zal ook anders zijn voor de luxe en voor de suite. Op onze website vindt u een uitgebreide beschrijving en foto's van alle kamercategorieën bij het kiezen van een accommodatie-optie.
Welke documenten zijn vereist bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.