Goedkope hotels in Livigno

Zoek naar accommodaties in Livigno Bekijk de nieuwste aanbiedingen of kies een hotel of bestemming met behulp van onze kaart.

Weergeven op de kaart
Aantal sterren
26
75
18
14
Gastbeoordeling
59
55
16
213
Diensten
26
51
25
28
13
5
3
22
Hotelthema
174

in 2024: er zijn niet minder dan 597 accommodaties (van alle soorten) beschikbaar voor online reservering.

Kortingen op de hotels in Livigno tot 70% in mei. Permanente speciale aanbiedingen in het voorjaar 2024.

Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies

Hotel Bernina Livigno

Is goed 7.2 468 beoordelingen
van 299 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Bucaneve

Zeer goed 8.0 455 beoordelingen
  • Zwembad
van 190 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Teola

Is goed 7.6 413 beoordelingen
  • Luchtverfrissend
van 72 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Camino Livigno

Is goed 7.8 397 beoordelingen
  • Parkeren
  • Huisdiervriendelijk
van 20 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Alba Livigno

Zeer goed 8.9 394 beoordelingen
  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
  • Luchtverfrissend
van 81 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Touring Livigno

Zeer goed 8.9 393 beoordelingen
  • Zwembad
van 139 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Garni La Suisse

Is goed 7.7 384 beoordelingen
van 112 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Pare

Zeer goed 8.0 380 beoordelingen
  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
  • Luchtverfrissend
  • Tennisbanen
van 315 $
voor 1 nacht
Meer details

Camana Veglia

Uitstekend 9.0 368 beoordelingen
  • Luchtverfrissend
  • Keuken
van 182 $
voor 1 nacht
Meer details

Francesin Active Hotel

Uitstekend 9.1 367 beoordelingen
  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
van 126 $
voor 1 nacht
Meer details

Aquagranda Livigno Wellness Park

Is goed 7.0 354 beoordelingen
  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
  • Luchtverfrissend
van 81 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Galli's - Centro

Is goed 7.4 350 beoordelingen
van 92 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Valtellina

Zeer goed 8.7 341 beoordelingen
  • Luchtverfrissend
  • Tennisbanen
van 121 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Larice

Uitstekend 9.9 334 beoordelingen
  • Luchtverfrissend
van 177 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Crosal Livigno

Uitstekend 9.7 325 beoordelingen
van 151 $
voor 1 nacht
Meer details

Mont Chalet Nevada - Hotel & Spa

Uitstekend 9.2 317 beoordelingen
  • Parkeren
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
van 161 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Paradiso Livigno

Zeer goed 8.6 315 beoordelingen
van 75 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Centro's

Zeer goed 8.0 314 beoordelingen
van 154 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel St Michael Livigno

Uitstekend 9.0 305 beoordelingen
  • Huisdiervriendelijk
  • Luchtverfrissend
  • Tennisbanen
van 154 $
voor 1 nacht
Meer details

Hotel Posta Livigno

Zeer goed 8.1 304 beoordelingen
  • Huisdiervriendelijk
van 110 $
voor 1 nacht
Meer details

Dynamiek van prijswijzigingen voor hotels in Livigno per maand

  • 121 $ -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 60.5 $ -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 0 -
  • jan
  • feb
  • mrt
  • apr
  • mei
  • jun
  • jul
  • aug
  • sep
  • okt
  • nov
  • dec

Veel Gestelde Vragen

Annuleringsvoorwaarden voor boekingen

We proberen altijd de juiste voorwaarden voor onze klanten te vinden. In bijna alle gevallen kunt u uw boeking een dag voor inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er extra aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Er zijn situaties waarin klanten kamers boeken voor de data die ze nodig hebben met een grote korting. In dit geval kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht en moet u een boete betalen Als het hoogseizoen in Livigno begint, worden de kamers sneller "opgekocht". Hotels hebben de neiging om de voorwaarden aan te scherpen om de annuleringspercentages te minimaliseren. We raden u aan de annuleringsvoorwaarden te lezen voordat u uw accommodatie boekt tijdens perioden met veel vraag. Alle informatie wordt gepresenteerd in de sectie "Annuleringsbeleid".

Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?

Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.

Moet ik een borg achterlaten bij het inchecken?

De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen. Veel hotels in Livigno hebben een andere praktijk - de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)

Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?

De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.

Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?

Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Livigno. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.

Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?

Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.

Meest voorkomende hotelkamercategorieën

Accommodatietypes zijn als volgt: Single - een eenpersoonskamer, of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double - een tweepersoonskamer met een tweepersoonsbed. Twin - een tweepersoonskamer, maar met twee eenpersoonsbedden. Triple - een driepersoonskamer waarin er ofwel drie eenpersoonsbedden zijn of een tweepersoonsbed in combinatie met een eenpersoonsbed. In tegenstelling tot de DBL+EXB accommodatie is er een stationaire derde slaapgelegenheid Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe is een kamer met luxe inrichting en interieur. Suite - een kamer met twee kamers met hoog comfort. Junior Suite - een semi-luxe met verbeterde indeling. Senior Suite - een suite met een slaapkamer en een woonkamer. Executive Suite - een kamer met twee slaapkamers.

Kan ik meerdere kamers boeken op mijn naam?

De klant kan slechts één kamer voor één naam boeken. Als het nodig is om meerdere kamers te boeken, geeft de applicatie de namen aan van de mensen die daar zullen wonen.

Is het mogelijk om een vloer te kiezen?

In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.

Staat de prijs per kamer of per persoon op jullie website?

De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.

Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?

De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.

Wat is een niet-restitueerbaar tarief?

Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Livigno.

Hoe korting krijgen?

De kosten van kamers in hotels zijn direct afhankelijk van de seizoensvraag. Veel hotels in Livigno bieden echter mogelijk boekingskorting in mei 2024. Gebruik de zoekfunctie op onze website om de huidige kortingen en speciale aanbiedingen te zien. Discounthotels worden in de zoekresultaten gemarkeerd met een speciaal bord.

Wat is het verschil tussen een Deluxe kamer en een Junior Suite?

De luxe is duurder, omdat het een groter gebied en een handiger indeling heeft, maar elk hotel kan extra nuances hebben.

Waarom Hotelhunter gebruiken om een hotel in Livigno te boeken?

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App