295 hotels beschikbaar om te boeken in mei
Kies de hotels in Aosta voor de beste prijs. Actuele speciale aanbiedingen bij het boeken van in het voorjaar 2024.
- Sorteer op:
-
populariteit
-
Prijs
-
sterren
-
Gastbeoordeling
Rangschikking op basis van gastbeoordelingen en populariteit gemeten aan de hand van boekingen en conversies
Dynamiek van hotelprijzen
- 132 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 66 $ -
- -
- -
- -
- -
- -
- 0 -
- jan
- feb
- mrt
- apr
- mei
- jun
- jul
- aug
- sep
- okt
- nov
- dec
Andere steden in Italië
- Sicilië 36278 hotels
- Rome 18629 hotels
- Florence 7334 hotels
- Milan 7198 hotels
- Naples 5186 hotels
- Venice 4778 hotels
- Palermo 3714 hotels
- Syracuse 2970 hotels
- Bologna 2125 hotels
- Verona 2028 hotels
- Sicily 37768 hotels
- Toscane (wijnstreek) 30987 hotels
- Italiaanse Alpen 30564 hotels
- Lazio 26632 hotels
- Puglia 26257 hotels
- Latium (wijnstreek) 25272 hotels
- Lombardy 24513 hotels
- Apulië (wijnstreek) 24500 hotels
- Rome 21212 hotels
- Salento 19942 hotels
- Veneto 19747 hotels
- Sardinië 19074 hotels
- Sardinia 18935 hotels
- Campania 18081 hotels
- Veneto (wijnstreek) 16599 hotels
- Oostkust van Sicilië 15697 hotels
- Lecce 14154 hotels
- Noordkust van Sicilië 13300 hotels
- Italiaanse Rivièra 12081 hotels
- Liguria 11659 hotels
- Florence 11648 hotels
- Trentino-Zuid-Tirol 11045 hotels
- Venetiaanse Kust 10911 hotels
- Napels 10720 hotels
- Emilia-Romagna 10713 hotels
- Piedmont 10463 hotels
- Venetië 8853 hotels
- Alto Adige 8615 hotels
- Milaan 8296 hotels
- Piemonte (wijnstreek) 7986 hotels
Veelgestelde vragen over hotelboekingen in Aosta
Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?
De eis om een aanbetaling achter te laten is zeldzaam. Als de gast van plan is om in het appartement te wonen, kan hij worden gevraagd om een borg te betalen. Veel hotels in Aosta hebben een andere praktijk - de administratie "bevriest" een bepaald bedrag op de creditcard van de gast, die na het uitchecken wordt teruggegeven. Dit is nodig om te compenseren in het geval dat de klant het meubilair heeft beschadigd of probeerde te verhuizen zonder te betalen voor aanvullende diensten (SPA-procedures, diner in een restaurant, enz.)
Hoe korting krijgen?
De kosten van kamers in hotels zijn direct afhankelijk van de seizoensvraag. Veel hotels in Aosta bieden echter mogelijk boekingskorting in mei 2024. Gebruik de zoekfunctie op onze website om de huidige kortingen en speciale aanbiedingen te zien. Discounthotels worden in de zoekresultaten gemarkeerd met een speciaal bord.
Wat is het verschil tussen een luxe en een suite?
De grootte van de kamer is het belangrijkste verschil, de suite zal groter zijn. De indeling en inrichting zal ook anders zijn voor de luxe en voor de suite. Op onze website vindt u een uitgebreide beschrijving en foto's van alle kamercategorieën bij het kiezen van een accommodatie-optie.
Kan ik meerdere kamers boeken op mijn naam?
Nee, er kan slechts 1 kamer geboekt worden voor 1 persoon. Bij bestelling van meerdere kamers dient u de gegevens op te geven van de personen die er gaan wonen.
Is het mogelijk om een vloer te kiezen?
In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.
Kan ik mijn boeking annuleren?
We proberen altijd de juiste voorwaarden voor onze klanten te vinden. In bijna alle gevallen kunt u uw boeking een dag voor inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er extra aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Er zijn situaties waarin klanten kamers boeken voor de data die ze nodig hebben met een grote korting. In dit geval kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht en moet u een boete betalen Als het hoogseizoen in Aosta begint, worden de kamers sneller "opgekocht". Hotels hebben de neiging om de voorwaarden aan te scherpen om de annuleringspercentages te minimaliseren. We raden u aan de annuleringsvoorwaarden te lezen voordat u uw accommodatie boekt tijdens perioden met veel vraag. Alle informatie wordt gepresenteerd in de sectie "Annuleringsbeleid".
Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?
De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.
Wat is een niet-restitueerbaar tarief?
Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Aosta.
Vroeg inchecken of laat uitchecken.
Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.
Staat de prijs per kamer of per persoon op jullie website?
De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.
Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?
Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Aosta. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.
Meest voorkomende hotelkamercategorieën
De meest voorkomende kamercategorieën zijn: Single (SGL) - een eenpersoonskamer of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - een tweepersoonskamer met een bed (dubbel). Twin (TWN) - een tweepersoonskamer met twee bedden (2 eenpersoonsbedden). Triple (TRPL) - een driepersoonskamer (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB (Extra bed) - driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden plus een extra eenpersoonsbed). Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe - een superior kamer. Verschilt van standaard kamers in groot formaat, verbeterde inrichting, uitzicht vanuit het raam. Junior Suite - een eenkamersuite met een omheinde slaapplaats van superieur comfort. Het verschilt van De luxe in een groter gebied en luxere inrichting. Suite - een superior kamer met twee kamers. Senior Suite - een twee- of driekamersuite (woonkamer + 1 of 2 slaapkamers) superior kamer (superior suite). Het kan afwijken van de Suite in een groter gebied, extra services en apparatuur Executive Suite - een suite met twee of meer slaapkamers. Kan afwijken van Senior Suite in groter gebied, extra services en uitrusting. King Suite - 2 slaapkamers, een woonkamer, een vergaderruimte of een werkkamer.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.
Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?
De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.