Hotels in Estland

Vind je hotel in Estland. Vergelijk prijzen van alle reissites en bespaar tot 70%.

Populaire toeristische steden in Estland

Hotelhunter helpt je de beste deals te vinden door prijzen van alle populaire boekingssystemen in één keer te vergelijken. Slechts in het voorjaar 2024 bieden wij exclusieve lage tarieven rechtstreeks van hotels.

Hoe kies je een goed hotel in Estland ?

Binnenlandse toeristen houden om vele redenen van hun vakantie in Estland. Dit is territoriale nabijheid en de afwezigheid van een taalbarrière (vooral in grote steden), en een hoog serviceniveau tegen redelijk redelijke prijzen. Een kleine en gezellige geschiedenis biedt zijn gasten een complexe reeks toeristische activiteiten - een rijke "excursie", zandstranden van de Oostzee, een indrukwekkende basis van een sanatorium-resort, een heerlijke keuken.

Gezellig Tallinn met veel bezienswaardigheden, intellectueel Tartu, waar een van de oudste universiteiten van Europa is gevestigd, het serene Narva of het zonnige Pärnu - iedereen kan iets vinden dat hem interesseert in Estse steden en resorts.

Estland is niet beroofd van zijn historisch en cultureel erfgoed. In elke stad zijn veel interessante plekken te vinden. Maar de hoofdstad blijft hierin koploper. De topattracties van Tallinn zijn onder meer: ​​

  • Beneden- en Bovenstad;
  • Stadhuisplein met het prachtige stadhuisgebouw;
  • Vestingmuur;
  • Huis van de Brotherhood of Blackheads;
  • middeleeuws kasteel Toompea;
  • Koepelkathedraal en kathedraal van Alexander Nevsky, enz.

Tarta is niet alleen beroemd om zijn universiteit, maar ook om de verbluffend mooie kerk van St. John, torenhoog in het midden van de gelijknamige wijk, evenals een indrukwekkend aantal antiekwinkels. Op het eiland Saaremaa kun je letterlijk in het verleden duiken - oude stenen kerken, houten molens en authentieke boerderijen zijn er nog steeds.

In Estland vindt u een verscheidenheid aan accommodatiemogelijkheden - van bescheiden en gezellige hotels met 1-2 sterren tot luxe 5-sterrenhotels van beroemde wereldketens, kuuroordhotels en hele toeristische boerderijen in de provincies. Het grootste aanbod is in de hoofdstad, maar het vinden van woonruimte in andere steden is ook niet moeilijk.

De service van Hotelhunter helpt u bij het vinden van de ideale accommodatie, rekening houdend met al uw wensen. Hier vindt u een uitgebreide database van hotels voor elke smaak en inkomen, het is mogelijk om hotels te vergelijken op prijs, niveau, nabijheid van iconische bezienswaardigheden, enz.

Bekijk onze excursies in andere landen: Letland, Zweden, Litouwen, Wit-Rusland, Polen, Rusland, Duitsland, Denemarken, Finland, Oekraïne

Antwoorden op vragen over hotels in Estland

Annuleringsvoorwaarden

In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Estland zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw reservering in het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.

Hoe boek ik een hotel bij Hotelhunter?

Vul in het geopende venster de zoekparameters in: land, stad, datums en andere wensen. De service van Hotelhunter geeft u relevante aanbiedingen met een indicatie van de kosten, waaruit u kunt kiezen wat bij u past. Hotelhunter zal u doorverwijzen naar de boekingssite met de aanbieding waarin u geïnteresseerd bent Estland: Boeking, Agoda, Expedia, etc. Volg de verdere instructies op de website om uw boeking te voltooien.

Waarom is uw kamerprijs lager dan op de officiële website van het hotel?

De zoekopdracht houdt rekening met promotie- en kortingsaanbiedingen en geeft het uiteindelijke bedrag weer, terwijl de officiële sites de basisprijs aanbieden. Daarom kan de prijs in zoek- en boekingssystemen lager zijn dan op de officiële website van het hotel.

Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?

Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.

Kan de gast zelf de vloer kiezen?

In de meeste gevallen kan de gast niet zelfstandig de verdieping kiezen, maar kan hij tegelijkertijd zijn wensen aangeven in de boekingsaanvraag of deze kenbaar maken door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel (telefonisch of per e-mail). In gevallen waar de vraag naar kamervoorraad laag is, kunnen hotels rekening houden met de wensen van klanten.

Waarom zijn 5*-hotels in verschillende landen anders?

De hotelnorm, uitgegeven in 1989, regelt de procedure voor het toekennen van sterren aan hotels. In die jaren werden tijdens de zitting van de Wereldtoerismeorganisatie documenten aangenomen met voorwerpen die tegenwoordig geen "luxe" meer zijn. Daarom kan een vijfsterrenhotel soms de kwaliteit van de dienstverlening evenaren aan hotels met minder sterren. Ook de sterstatus in Estland wordt toegekend door het Ministerie van Toerisme, op basis van nationale normen.

Hoe lang wacht het hotel op de gast na het uitchecken?

Afhankelijk van het hotel dat u heeft gekozen, is dit meestal vóór 00:00 uur op de dag van aankomst in Estland, tenzij u een andere aankomsttijd heeft opgegeven. De incheckvoorwaarden worden altijd aangegeven in het stadium van de boeking, we raden u aan om deze in detail te lezen voordat u een betaling doet.

Niet-restitueerbaar tarief - wat is het?

Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Estland.

Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?

Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.

Kan ik meerdere kamers boeken op mijn naam?

Nee, er kan slechts 1 kamer geboekt worden voor 1 persoon. Bij bestelling van meerdere kamers dient u de gegevens op te geven van de personen die er gaan wonen.

Wat is het verschil tussen een Luxe kamer en een Suite?

De grootte van de kamer is het belangrijkste verschil, de suite zal groter zijn. Ook de indeling en inrichting zal voor de suite en voor de suite anders zijn. Op onze website vindt u een uitgebreide beschrijving en foto's van alle kamercategorieën bij het kiezen van een accommodatie-optie.

Meest voorkomende hotelkamercategorieën

De meest voorkomende kamercategorieën zijn: Single (SGL) - een eenpersoonskamer of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - een tweepersoonskamer met een bed (dubbel). Twin (TWN) - een tweepersoonskamer met twee bedden (2 eenpersoonsbedden). Triple (TRPL) - een driepersoonskamer (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB (Extra bed) - driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden plus een extra eenpersoonsbed). Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe - een superior kamer. Verschilt van standaard kamers in groot formaat, verbeterde inrichting, uitzicht vanuit het raam. Junior Suite - een eenkamersuite met een omheinde slaapplaats van superieur comfort. Het verschilt van De luxe in een groter gebied en luxere inrichting. Suite - een superior kamer met twee kamers. Senior Suite - een twee- of driekamersuite (woonkamer + 1 of 2 slaapkamers) superior kamer (superior suite). Het kan afwijken van de Suite in een groter gebied, extra services en apparatuur Executive Suite - een suite met twee of meer slaapkamers. Kan afwijken van Senior Suite in groter gebied, extra services en uitrusting. King Suite - "Koninklijke suite". Heeft 2 slaapkamers, een woonkamer, een vergaderruimte of een werkkamer.

Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?

De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.

Documenten bij het inchecken

Het is verplicht om een paspoort of ander identiteitsbewijs, boekingsbevestiging of betaling voor de kamer te tonen. Voor minderjarigen is een geboorteakte vereist.

Is de prijs aangegeven voor één persoon of voor de hele kamer?

Op onze site worden de verblijfskosten in Estland aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat je hebt opgegeven tijdens het zoeken. Houd er ook rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten, bijvoorbeeld accommodatie met een huisdier, het plaatsen van een extra bed, SPA-procedures, enz.

Waarom zou je hotels in Estland boeken via Hotelhunter?

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App