Hotels in Cambodja

Ontdek hotels in Cambodja. Zoek op bestemming, bekijk de laatste
prijzen of gebruik de interactieve kaart om de locatie voor uw volgende verblijf te vinden.

Populaire toeristische steden

Hotelhunter helpt je de beste deals te vinden door prijzen van alle populaire boekingssystemen in één keer te vergelijken. Slechts in het voorjaar 2024 bieden wij exclusieve lage tarieven rechtstreeks van hotels.

Hoe kies je een goede accommodatie in Cambodja

Vakanties in Cambodja zijn een combinatie van Aziatisch exotisme met een behoorlijk serviceniveau. Met de lichte hand van de beroemde Lara Croft, die behendig vocht tegen vijanden binnen de muren van Angkor, is Cambodja tegenwoordig een ontwikkelde toeristische bestemming, waarvan het bestaan ​​misschien lui is. Maar zelfs zonder de hulp van Hollywood-blockbusters kan het land verliefd worden op iedereen die het minstens één keer bezoekt.

Cambodja heeft prachtige natuurlijke landschappen van bergen, nationale parken en ongerepte meren, het rijkste historische en culturele erfgoed van de hoofdstad van de oude Khmer-staat Angkor, de bezienswaardigheden van Phnom Penh en de tempelcomplexen van Kampong Cham. Het heeft ook geweldige stranden, een heerlijke keuken en ongelooflijk betaalbare prijzen voor alles, van eten tot accommodatie.

De hotelbasis van Cambodja is minder ontwikkeld dan in buurland Vietnam, maar hier vind je accommodatie voor elke smaak. Het land heeft hotels van verschillende niveaus en de kwaliteit van de dienstverlening is direct afhankelijk van het aantal sterren.

Standaard "treshki" biedt een minimumpakket aan diensten, veel van hen (vooral in steden) hebben geen zwembaden, maar de kamers hebben altijd een standaardpakket - airconditioning, haardroger, badjas en slippers.

Wil je meer luxe, kies dan tussen 4 en 5 sterren hotels. Velen van hen bevinden zich in de buurt van de belangrijkste toeristische locaties - Angkor, de stranden van Sihanoukville, enz.

Hotelhunter service helpt u bij het boeken van een hotel in Cambodja met maximaal voordeel. Hier vindt u een uitgebreide database van hotels van verschillende niveaus en prijzen, het is mogelijk om hotels te vergelijken op prijs, locatie, dienstenaanbod, etc.

Bekijk onze excursies in andere landen: Laos, Thailand, Vietnam, Myanmar (Birma), Singapore, Macao, Hongkong, China, Maleisië, Bhutan

Antwoorden op vragen over hotels in Cambodja

Kan ik mijn boeking annuleren?

Gratis annuleren is in veel gevallen mogelijk, afgezien van niet-restitueerbare boekingen. U kunt uw boeking in Cambodja zonder boete annuleren tot 24 uur voor het inchecken. Er zijn mogelijkheden met de mogelijkheid tot gratis annuleren op de dag van inchecken 1 uur voor de inchecktijd. Annuleringsboetes komen vaak voor als u een kamer boekt met grote korting of in het hoogseizoen. Om problemen bij het boeken te voorkomen, leest u de annuleringsvoorwaarden door op de knop "Annuleringsvoorwaarden" te klikken.

Zijn de verblijfskosten aangegeven voor de hele kamer of voor 1 persoon?

De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.

Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?

Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.

Meest voorkomende hotelkamercategorieën

De meest voorkomende kamercategorieën zijn: Single (SGL) - een eenpersoonskamer of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - een tweepersoonskamer met een bed (dubbel). Twin (TWN) - een tweepersoonskamer met twee bedden (2 eenpersoonsbedden). Triple (TRPL) - een driepersoonskamer (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB (Extra bed) - driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden plus een extra eenpersoonsbed). Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe - een superior kamer. Verschilt van standaard kamers in groot formaat, verbeterde inrichting, uitzicht vanuit het raam. Junior Suite - een eenkamersuite met een omheinde slaapplaats van superieur comfort. Het verschilt van De luxe in een groter gebied en luxere inrichting. Suite - een superior kamer met twee kamers. Senior Suite - een twee- of driekamersuite (woonkamer + 1 of 2 slaapkamers) superior kamer (superior suite). Het kan afwijken van de Suite in een groter gebied, extra services en apparatuur Executive Suite - een suite met twee of meer slaapkamers. Kan afwijken van Senior Suite in groter gebied, extra services en uitrusting. King Suite - "Koninklijke suite". Heeft 2 slaapkamers, een woonkamer, een vergaderruimte of een werkkamer.

Kan ik eerder/later dan de ingestelde tijd in- (uitchecken) bij het hotel?

Laat uitchecken en vroeg inchecken zijn mogelijk wanneer het hotel niet 100% vol is. Soms kunnen ze gratis worden verstrekt, maar in de meeste gevallen zal er een extra vergoeding zijn. De voorwaarden en de mogelijkheid van een vroege check-in of een late check-out dienen vooraf te worden aangevraagd bij de hotelbeheerder.

Wat is het verschil tussen een Luxe kamer en een Suite?

De suite is duurder, omdat deze een groter gebied heeft en een handiger indeling heeft, maar elk hotel kan extra nuances hebben.

Kan de gast zelf de vloer kiezen?

Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.

Wat is een niet-restitueerbaar tarief?

Bij het boeken wordt vaak een goedkoop, niet-restitueerbaar tarief aangeboden. Het kan worden gebruikt door een aanbetaling van 100% te doen, maar het kan niet worden geannuleerd en het geld wordt niet terugbetaald als u van gedachten verandert of de reis moet annuleren, bijvoorbeeld vanwege beperkingen vanwege de epidemie in Cambodja.

Hoe besparen op hotelovernachting?

De kosten van kamers in hotels zijn direct afhankelijk van de seizoensvraag. Veel hotels in Cambodja bieden echter mogelijk boekingskorting in mei 2024. Gebruik de zoekfunctie op onze website om de huidige kortingen en speciale aanbiedingen te zien. Discounthotels worden in de zoekresultaten gemarkeerd met een speciaal bord.

Waarom zijn 5*-hotels in verschillende landen anders?

De normen voor sterrenclassificatie werden in 1989 aangenomen tijdens de zitting van de Wereldtoerismeorganisatie, maar sindsdien is de levensstandaard gestegen en zijn opties die voorheen als luxe werden geclassificeerd gemeengoed geworden. Daarom halen 4-sterrenhotels vaak de achterstand op 5-sterrenhotels op het gebied van comfort. In sommige landen zijn er, naast de algemene, nationale normen voor het toekennen van sterren die adviserend van aard zijn.

Kan ik meerdere kamers boeken op mijn naam?

Er kan slechts één kamer per naam worden geboekt. Als u meerdere kamers moet boeken, moet u in dit geval in de aanvraag de volledige namen aangeven van de mensen die daar zullen wonen.

Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?

Bij aankomst in het hotel dient de gast de beheerder een paspoort, een document ter bevestiging van de reservering en een bankkaart te tonen.

Hoe lang wacht het hotel op de gast na het uitchecken?

Afhankelijk van het hotel dat u heeft gekozen, is dit meestal vóór 00:00 uur op de dag van aankomst in Cambodja, tenzij u een andere aankomsttijd heeft opgegeven. De incheckvoorwaarden worden altijd aangegeven in het stadium van de boeking, we raden u aan om deze in detail te lezen voordat u een betaling doet.

Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?

De accommodatieprijs is inclusief alle diensten die op de boekingswebsite staan vermeld. U moet op de naam van de kamer klikken om hun lijst te bekijken. In veel hotels zijn ontbijt, basisbelastingen, extra toeristenbelastingen bij de prijs inbegrepen. Dit alles is te zien door op de knop "Voorwaarden" te klikken en deze informatie wordt ook gedupliceerd in de boekingsbevestiging, die na het plaatsen van een bestelling naar uw e-mail wordt verzonden.

Hoe boek ik een kamer bij Hotelhunter?

Allereerst moet de gebruiker de woonplaats aangeven en geschikte data kiezen voor een bezoek. De site toont de huidige opties. Er verschijnt een lijst met hotels op het scherm, waarna de boekingskosten voor elk hotel worden aangegeven. Wanneer u de juiste optie selecteert, zal het systeem u doorverwijzen naar de boekingssite met de beste prijs in Cambodja. Daar zal verder aan gewerkt worden. Doorgaans worden klanten doorgestuurd naar de volgende portals: Boeking, Expedia, Hotels, etc.

Waarom zou je hotels in Cambodja boeken via Hotelhunter?

Besparing

tot 80%
Exclusieve online kortingen, last minute aanbiedingen en acties

Klanten houden van ons

> 127 000 000
Reizigers hebben ons vorig jaar het vinden van hotels toevertrouwd

echt

Beoordeling
Bekijk hotelrecensies en beoordelingen om de juiste keuze te maken

Download HotelHunter App