Populaire steden in Bosnië en Herzegovina
Hotelhunter helpt je de beste deals te vinden door prijzen van alle populaire boekingssystemen in één keer te vergelijken. Slechts in het voorjaar 2024 bieden wij exclusieve lage tarieven rechtstreeks van hotels.
De beste hotels in Bosnië en Herzegovina
-
Trg Fra Grge Martica Br. 2, Sarajevo Cit...van 139 $
-
Residence Mahala
Fadil-Pase Serifovica 11, Sarajevo City...van 41 $ -
Malak Regency Hotel
Hrasnicka cesta b.b. Ilidza, Ilidžavan 70 $ -
Hotel Mepas
Kardinala Stepinca bb, Mostarvan 87 $ -
Hotel IN Medjugorje
Glavna ulica, Medjugorjevan 127 $ -
Central Place
Vojvode Luke Petkovica, Trebinjevan 134 $
10+ beslissende factoren voor het kiezen van een goed hotel in Bosnië en Herzegovina
Goedkope hotels in Bosnië en Herzegovina
-
Skend
Tekija 12, Sarajevo City Centrevan 29 $ -
Villa Mostar
Lacina 19A, Mostarvan 38 $ -
Hostel Gonzo
Gatacka 33, Sarajevovan 16 $
-
Hayat
Abdesthana 27, Sarajevo City Centrevan 36 $ -
Hotel Alem
Put Mladih Muslimana 17, Sarajevo City C...van 49 $ -
Motel Demadino
Muje Bjelavca 5, Mostarvan 48 $
FAQ (veelgestelde vragen)
Staat de prijs per kamer of per persoon op jullie website?
De verblijfskosten worden aangegeven voor de kamer als geheel, rekening houdend met het aantal personen dat tijdens het zoeken is opgegeven. Als tijdens de zoekopdracht bijvoorbeeld 3 personen zijn aangegeven, worden in de resultaten de kosten van de hele driepersoonskamer weergegeven, als 1 persoon is aangegeven, ziet u in de resultaten de prijs van een eenpersoonskamer. Houd er rekening mee dat de zoekresultaten geen aanvullende diensten bevatten (SPA-behandelingen, extra bed, huisdier, enz.). Om een extra service te bestellen, is het beter om persoonlijk contact op te nemen met het hotel en de beschikbaarheid en kosten te verduidelijken.
Hoe besparen op hotelovernachting?
De kosten van kamers in hotels zijn direct afhankelijk van de seizoensvraag. Veel hotels in Bosnië en Herzegovina bieden echter mogelijk boekingskorting in mei 2024. Gebruik de zoekfunctie op onze website om de huidige kortingen en speciale aanbiedingen te zien. Discounthotels worden in de zoekresultaten gemarkeerd met een speciaal bord.
Welke documenten moet ik overleggen bij het inchecken?
Bij aankomst in het hotel dienen alle gasten hun paspoort te tonen aan de beheerder. In sommige gevallen kan een creditcard vereist zijn.
Waarom zijn 5*-hotels in verschillende landen anders?
De normen voor sterrenclassificatie werden in 1989 aangenomen tijdens de zitting van de Wereldtoerismeorganisatie, maar sindsdien is de levensstandaard gestegen en zijn opties die voorheen als luxe werden geclassificeerd gemeengoed geworden. Daarom halen 4-sterrenhotels vaak de achterstand op 5-sterrenhotels op het gebied van comfort. In sommige landen zijn er, naast de algemene, nationale normen voor het toekennen van sterren die adviserend van aard zijn.
Wat zijn de soorten accommodaties en waar staan ze voor?
De meest voorkomende kamercategorieën zijn: Single (SGL) - een eenpersoonskamer of accommodatie voor één persoon in een tweepersoonskamer. Double (DBL) - een tweepersoonskamer met een bed (dubbel). Twin (TWN) - een tweepersoonskamer met twee bedden (2 eenpersoonsbedden). Triple (TRPL) - een driepersoonskamer (3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed). DBL + EXB (Extra bed) - driepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden plus een extra eenpersoonsbed). Duplex is een kamer met twee verdiepingen. De luxe - een superior kamer. Verschilt van standaard kamers in groot formaat, verbeterde inrichting, uitzicht vanuit het raam. Junior Suite - een eenkamersuite met een omheinde slaapplaats van superieur comfort. Het verschilt van De luxe in een groter gebied en luxere inrichting. Suite - een superior kamer met twee kamers. Senior Suite - een twee- of driekamersuite (woonkamer + 1 of 2 slaapkamers) superior kamer (superior suite). Het kan afwijken van de Suite in een groter gebied, extra services en apparatuur Executive Suite - een suite met twee of meer slaapkamers. Kan afwijken van Senior Suite in groter gebied, extra services en uitrusting. King Suite - "Koninklijke suite". Heeft 2 slaapkamers, een woonkamer, een vergaderruimte of een werkkamer.
Hoe lang wacht het hotel op de gast na het uitchecken?
Afhankelijk van het hotel dat u heeft gekozen, is dit meestal vóór 00:00 uur op de dag van aankomst in Bosnië en Herzegovina, tenzij u een andere aankomsttijd heeft opgegeven. De incheckvoorwaarden worden altijd aangegeven in het stadium van de boeking, we raden u aan om deze in detail te lezen voordat u een betaling doet.
Laat uitchecken en vroeg inchecken
Dit is mogelijk als het hotel niet 100% vol is. Voorwaarden dienen bij het hotel zelf te worden nagevraagd. Deze service wordt vaak betaald.
Is het mogelijk om meerdere kamers op mijn naam te boeken?
Er kan slechts één kamer per naam worden geboekt. Als u meerdere kamers moet boeken, moet u in dit geval in de aanvraag de volledige namen aangeven van de mensen die daar zullen wonen.
Hoe boek ik een hotel bij Hotelhunter?
Vul in het geopende venster de zoekparameters in: land, stad, datums en andere wensen. De service van Hotelhunter geeft u relevante aanbiedingen met een indicatie van de kosten, waaruit u kunt kiezen wat bij u past. Hotelhunter zal u doorverwijzen naar de boekingssite met de aanbieding waarin u geïnteresseerd bent Bosnië en Herzegovina: Boeking, Agoda, Expedia, etc. Volg de verdere instructies op de website om uw boeking te voltooien.
Kan ik mijn boeking annuleren?
In de meeste gevallen kunt u uw boeking tot 24 uur voor de inchecktijd gratis annuleren. Daarnaast zijn er speciale aanbiedingen waarmee u uw boeking een uur voor de inchecktijd kunt annuleren. Annuleringskosten kunnen van toepassing zijn als kamers met een grote korting worden geboekt. Soms kunt u voldoen aan volledig niet-restitueerbare tarieven. Tijdens het hoogseizoen in Bosnië en Herzegovina zijn kamers sneller uitverkocht en hotels scherpen doorgaans de boekingsvoorwaarden aan om annuleringen te verminderen. Om deze reden raden wij u aan om de annuleringsvoorwaarden zorgvuldig te lezen voordat u doorgaat met uw reservering in het hoogseizoen. Alle informatie die u nodig heeft, vindt u in het gedeelte 'Annuleringsbeleid'.
Wat is het verschil tussen een Luxe kamer en een Suite?
De belangrijkste verschillen tussen deze twee soorten kamers zijn de grootte van de kamer, de inrichting en de indeling. Bij het kiezen van accommodatie-opties op onze website, vindt u de foto's en gedetailleerde beschrijvingen van alle kamercategorieën.
Moet ik een borg achterlaten bij een reeds betaalde kamer?
Meestal vereisen hotels geen borg bij het inchecken, maar in sommige gevallen kan de hoteladministratie een bepaald bedrag op uw creditcard "bevriezen", waardoor schade aan het hotel wordt gegarandeerd in het geval dat de klant zijn eigendom beschadigt of betaalt niet voor aanvullende diensten. Dit bedrag wordt teruggestort na het afrekenen. Als u van plan bent om in een appartement te wonen, wordt u waarschijnlijk gevraagd om een borg achter te laten - dit is een gangbare praktijk bij het huren van een appartement.
Waarom is de prijs per kamer lager bij het boeken op uw website dan op de officiële website van het hotel?
Op de officiële websites van hotels wordt meestal de basisprijs aangeboden, terwijl in hotelboekingssystemen (Hotels, Agoda, Booking, Expedia, etc.) er bijna altijd speciale aanbiedingen en kortingen zijn. En aangezien Hotelhunter prijzen in alle hotelboekingssystemen tegelijk vindt en vergelijkt, rekening houdend met promotie- en kortingsaanbiedingen, kunnen de prijzen hier lager zijn dan op de officiële websites van hotels.
Kan de gast zelf de vloer kiezen?
Nee, de boekingssystemen hebben geen optie om de verdieping in het hotel te selecteren. De verdieping kan worden aangegeven in de wensen of notities bij de aanvraag of door rechtstreeks contact op te nemen met het hotel en de mogelijkheid aan te geven om een kamer op de gewenste verdieping te krijgen. Als u buiten het seizoen reist, wanneer de vraag naar kamers matig is, voldoen hotels aan de wensen van klanten.
Niet-restitueerbaar tarief - wat is het?
Een niet-restitueerbaar tarief is een tarief dat tegen lage kosten en vooruitbetaald wordt geboekt. In geval van weigering om in te checken, wordt de vooruitbetaling niet gerestitueerd.